Mr. P Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei. La merke til et program som heter My Phone Explorer for SE telefoner, som gir full tilgang til telefonen på pc, også en "overvåker" som gir beskjed på PC-en når telefonen din ringer, når du mottar sms og lignende via blåtann oppkobling. Noen som har vært borti lignende programmer for nokia? (N-serien). Kjekt å kunne la telefonen ligge koblet til laptop mens man er på jobb f.eks og bare se direkte på PC-en hvem som ringer evt sender sms. P Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette kunne jeg også tenkt meg. Er den tingen jeg savner fra min SE telefon, så om noe slikt finnes til nokia hadde det vært helt supert:) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Slike program vi ikke fungere via blåtann på Nokia telefoner. Nokia har fjernet SPP service (de sier det av sikkerhetsmessige årsaker). Gammu kan være et alternativ, men du må bruke kabel. Gammu er et kommandolinjeprogram, men det kan utvides med GUI. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ehh, what? Nokia PC Suite som til og med følger med telefonen din gjør jo alt dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ehh, what? Nokia PC Suite som til og med følger med telefonen din gjør jo alt dette Kjempe bra. Kanskje du kan forklare meg hvordan jeg får sendt sms fra PC suite, eller hvordan jeg starter, avviser eller godtar samtaler i pcsuite? Har lyst å redigere mine kontakter også, så vil gjerne vite hvor dette gjøres også. Alt som kommer opp når jeg starter pcsuite er disse to vinduene, og ingen av valgene her inne gjør noe av hva jeg ønsker, så derfor jeg spør etter et annet program. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 My Phone Explorer er genial. Det er ikke samtalehåndering i Nokia PC Suite. Men den PC Suite jeg har til min E51 kan jeg hvertfall sende motta sms med (telefonen må være connected først). Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kanskje du kan forklare meg hvordan jeg får sendt sms fra PC suite, Trykk på "Meldinger" eller hvordan jeg starter, avviser eller godtar samtaler i pcsuite? Når noen ringer deg kommer det opp en boble med svar og avvis knapper. Har lyst å redigere mine kontakter også, så vil gjerne vite hvor dette gjøres også. Trykk på "Kontakter" Alt som kommer opp når jeg starter pcsuite er disse to vinduene, og ingen av valgene her inne gjør noe av hva jeg ønsker, så derfor jeg spør etter et annet program. Ja, du viser jo to screenshots av Nseries PC suite. Det jeg snakker om i posten min er Nokia PC suite så jeg foreslår at du begynner der. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja det har du helt rett i, min feil Var sikker på jeg hadde pc suite inne, men som du sier var det feil versjon. Hadde faktisk to forskjellige pc suite programmer, men ingen av de hadde funksjonene jeg var ute etter. Har lagt inn riktig nå, og da virker det slik som jeg var på utkikk etter. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dette var nytt for meg også Har ikke sett "call handling" før. What's new With Nokia PC Suite 7.0, you can: - Create, edit, and send contacts and messages with a single easy-to- use application - Be informed of incoming calls and new messages received - Add new entries into your device calendar in the main window of Nokia PC Suite - Get Nokia Video Manager installed together with Nokia PC Suite Released 3 July, 2008 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå