theboss22 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Netopp. hva går dette ut på? Grunnen til at jeg skal spørre om det i stedenfor er at jeg har alvorlige ryggsmerter og går på tabletter utskrevet av legen. Slipper jeg kanskje hele sullamitten da eller? Men skulle gjerne dratt i forsvaret men jeg klarer det ikke er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Uten å si dette sikkert: -Siviltjeneste får du hvis du har personlige overbevisninger som gjør at du ikke vil inn i forsvaret. -Sykdom eller feil som gjør at du ikke kan fullføre verneplikten på vanlig måte fritar deg fra verneplikten (hele sulamitten). Jeg gikk i klasse på universitetet med en som hadde medfødt hjertfeil, men som var med og aktiv i KRIK (Kristen idrettskontakt). Han slapp militæret og søkte deg deretter på folkehøyskole på idrettslinjen hvor han var et år. Teit nok. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Se www.siviltjeneste.no for informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå