Gå til innhold

Nya maps till COD4.....


zokez

Anbefalte innlegg

Er det noen andre en meg som har hatt problemer med å få kjøpt Microsoft Points? Jeg får kun denne feilmeldingen:

 

"Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one."

 

Problemet er også da at jeg ikke får lagt til noen annen betalingsmetode. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt ikke fått prøvd Killhouse, men nå leste jeg at man må velge Cage match for å få prøve det så da var vel det problemet ute av verden.

 

Må si jeg gleder meg litt til de nye mapsene blir lagt inn i de gamle, man merker at det kun er 3 maps man spiller på om dagen.

Endret av Skagen
Off-topic
Lenke til kommentar
Er det noen andre en meg som har hatt problemer med å få kjøpt Microsoft Points? Jeg får kun denne feilmeldingen:

 

"Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one."

 

Problemet er også da at jeg ikke får lagt til noen annen betalingsmetode. Hva er galt?

 

Haha jeg får en samme meldinga med Visa`et mitt trykka inn der. Å Xbox har trukket rundt 120 kroner fra kontoen min som ikke er abbonomanget mitt de to siste dagene. Å jeg har 11 månder igjen på abbonomanget mitt. :p

 

Nå begynner jeg å erge meg over Live, og jeg som er keen på de kartene for å faktisk gidde å spille COD4 igjen.

Lenke til kommentar
Er det noen andre en meg som har hatt problemer med å få kjøpt Microsoft Points? Jeg får kun denne feilmeldingen:

 

"Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one."

 

Problemet er også da at jeg ikke får lagt til noen annen betalingsmetode. Hva er galt?

 

Haha jeg får en samme meldinga med Visa`et mitt trykka inn der. Å Xbox har trukket rundt 120 kroner fra kontoen min som ikke er abbonomanget mitt de to siste dagene. Å jeg har 11 månder igjen på abbonomanget mitt. :p

 

Nå begynner jeg å erge meg over Live, og jeg som er keen på de kartene for å faktisk gidde å spille COD4 igjen.

 

Vet det er mange som var plaget med dette spesielt samme dag som kartene ble lagt ut , og har faktisk ett par på vennelista som enda ikke for lagt til poeng på kontoen .

 

Har du prøvd å ringe Xbox Live kundeservice ??

Endret av munk
Lenke til kommentar
Er det noen andre en meg som har hatt problemer med å få kjøpt Microsoft Points? Jeg får kun denne feilmeldingen:

 

"Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one."

 

Problemet er også da at jeg ikke får lagt til noen annen betalingsmetode. Hva er galt?

 

Gå på edit payment method og forny expery date...viss den ikke er fornya enda da...

Lenke til kommentar

En rekke innlegg med off-topic, personangrep og trolling er fjernet. Når tråder eskalerer ut i off-topic og dritkasting oppfordrer jeg til at slikt rapporteres framfor at det kommenteres eller diskuteres. Da får en moderator ta hånd om det, rydde opp i tråden og eventuelt reagere måtte det være nødvendig. Ved å istedet kommentere eller diskutere slikt gjør man ikke annet bidrag enn mer off-topic og potensielt eskalere dette ytterligere.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skjer hvis en i ett party på 6 ikke har karta og ei av ny banene loader? Blir han kastet ut i lobby? skipper "spillet" kart?

Har ikke opplevd dette enda, men fått ett par spm angående det!?

 

Skjedde for oss igår , og da ble han som ikke hadde kartet kastet ut . Kom ikke opp noen rød skrift nederst i lobbyen som det gjør når du velger kun å spille map packen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...