Gå til innhold

Nya maps till COD4.....


zokez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rask hjelp her! Har lastet ned mapsa, men får ikke innstallert updaten.. får følgende melding: Can't dowload the update. Please test your connection in System Network Settings and try again. Jeg har nettopp lastet ned banene så det er ikke internett connectionen det er galt med.. Bruker forøvrig kabel og ikke trådløst.. Håper på raske svar her! :)

Lenke til kommentar
Liker banene veldig godt selv. Men helt latterlig at de ikke har klart å implantere de i den andre map cyclen! Er vel bare for at de ikke skal "tvinge" noen til å kjøpe mapsa! Kanskje karta vil bli lagt ut gratis om noen uker og vil da bli lagt inn i vanlige kart syklusen

 

Banene vil bli implementert i alle de andre spillemodusene på mandag, men denne helgen får du kun tilgang til dem gjennom de "spesial-gamene". Det samme gjelder 20 XP. Det står i beskrivelsen under hver nye spill modus =).

Lenke til kommentar
Banene vil bli implementert i alle de andre spillemodusene på mandag, men denne helgen får du kun tilgang til dem gjennom de "spesial-gamene". Det samme gjelder 20 XP. Det står i beskrivelsen under hver nye spill modus =).

 

Åååå dette var uber nice å høre! ser virkelig fram til mandag! Er ikke så forbanna fan av team deathmatch! og greit å få litt mere enn bare de ny banene når du spiller objectives

Lenke til kommentar

Må si at Harcore search and destroy var morsomt på både Creek og Chinatown da ..

Og Sniper på Creek var fetest .. Bare å slå opp "helsport Teltet" og campe der ..

Litt usikker på om æ likte Broadcast da . Men syns mapsa var verd sine 800 points..

Lenke til kommentar

Lakus sin anmeldelse av mappene.

 

Broadcast 10/10

Her hadde Chrissj helt rett i å glede seg! Makan til ett morsomt og actionfylt map skal du lete lenge etter.

Selve mappet er bygget opp utrolig enkelt, og i tre deler: 1 Etasje, 2 etasje og Parkeringsplass, men de henger så godt sammen og sørger for at kampene kontinuerlig forflytter seg rundt på mappet. Muligheter for sniping, muligheter for shotgun, og muligheter til alt fra A til Å for den som ønsker det. Domination, Team Deathmatch, Headquarters, Hardcore. You name it, this map can handle it. Priceless!

 

Chinatown 7/10

Dette var banen jeg hadde minst forventninger til, og som oppfylte færrest. BanAnus ønsket seg en mørk bane, og da er nok "båt-banen" fremdeles littebittegranne mørkere. Men nå er det jo ikke været som gjør denne banen hektisk til de tusen. Det er det at man kan gå inn i både første, andre og tredje etasje på en hel rekke av hus som gjør denne banen sinnsvakt hektisk. Mulighetene for bakholdsangrep er store, og om du liker og kjempe på gatene, er det god plass for dette også. Man har nok ikke så lyst til å snipe her, men alt annet er fin-fint. Headquarters, Team Deathmatch og Hardcore vil jeg tro slår ann i dette mappet.

 

Creek 10/10

Her hadde jeg enorme forventninger, og første gangen jeg spawna i dette mappet ble jeg skuffa. Jeg så jo bare noen ødelagte hus og noen busker, "hvor ble det av skogen" tenkte jeg. Men når jeg tok turen rundt hushjørnet åpnet himmelen seg mens jeg lot blikket gli over en liten dal, med busker og gress overalt, huler og klipper, høyder og fosser. Mappet ser virkelig naturlig ut. Det ser ut som ett sted som kunne vært i en hvilken som helst skog -på en god måte, og ikke noe som var kunstig laget i ett spill med firkanter og rundinger. Banen er super for snipere og Assault våpen. Med dette mener jeg at det er så mye vegetasjon for Snipere å gjemme seg i, samtidig som det er huler og veier hvor alle kan som ikke vil snipe/bli snipet kan kjøre i. Denne banen kan jeg se for meg er utrolig morsom i Domination og er utrolig morsom i Team Deathmatch.

 

Killhouse ??/??

Denne har jeg ikke fått testet enda, men den er liten, og alt i banen kan skytes igjennom.

En bane jeg ikke kan se for meg noe annet enn perfekt kaos i.

Lenke til kommentar

Faktisk veldig veldig enig med deg Lakus,du beskriver hvert enkelt map veldig bra! Killhouse har eg ikkje sett snurten av for fem flate øre så den kan eg ikkje si så mye på.

 

Men det høres ut som ein perfekt kaotisk sniper only bane i 4 player split-screen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...