Gå til innhold

Nya maps till COD4.....


zokez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Killhouse har eg faktisk ikkje fått testet når eg tenker over det. er det som shippment har vi nok einda ein favoritt til split-screen fast-paced action :D

 

Shipment, snipers only og 4 spillere split-screen er heilt konge!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt i to time idag med den nye map pack'en installert...enda så har jeg ikke fått prøvd èn av de nye...tar jeg feil når jeg trodde det skulle gå an å spille de på internett?

 

Spiller på Ground War

 

Du veit at man kan spille KUN de nye mappene i TDM, Variety pack`en har fått tildelt sin egen lille kategori for TDM og Objectives.

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt i to time idag med den nye map pack'en installert...enda så har jeg ikke fått prøvd èn av de nye...tar jeg feil når jeg trodde det skulle gå an å spille de på internett?

 

Spiller på Ground War

 

Du veit at man kan spille KUN de nye mappene i TDM, Variety pack`en har fått tildelt sin egen lille kategori for TDM og Objectives.

 

 

Aaahhh... Der ja..så ikke den jeg..takker..

Lenke til kommentar

Ikke lett å få lastet ned denne pakka gitt. Virker som det er ekstremt press på serverne nå! Alle har vel våkna borti USA nå muligens.

 

Etter ekstremt mange forsøk fikk jeg til slutt satt den til nedlastning. Nå gikk det plutselig dritfort. Er på 35% allerede etter 3 minutter

Endret av ymsefisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...