Montag Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg er på jakt etter brukbare ørepropper til jogging og generell treningsbruk. Lytter til mp3 filer i 256-320kbps samt at det går mye i regulære podcasts. Jeg stiller ikke ekstreme krav til lydkvalitet på pluggene så lenge det duger til treningsbruk. Prismessig er jeg ikke interessert i å gå noe særlig over 400kr. For øyeblikket står valget mellom Creative ep630 eller Skullcandy Smokin' Buds. Noen som har erfaring med disse eller evt. kan foreslå gode alternativer til mitt bruk? Endret 2. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det ser visst ut for at begge mine alternativer er særdeles dårlig mht tredemølle/ vanlig jogging etc. Tror jeg vipper over mot Sennheiser mx75 - noen erfaringer med disse? Er takknemlig for andre forslag. Endret 3. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Etter å ha undersøkt Sennheiser sin sportskolleksjon, ser det ut for at det er en kandidat som peker seg ut - nemlig Sennheiser PMX70 Sport Line. Om jeg ikke mottar noen andre gode forslag i løpet av de nærmeste dagene, tenker jeg at jeg går for disse. Lydmessig høres de ut til duge godt til treningsbruk (er ikke ute etter total isolasjon fra støy utenfra). Jeg tror også at hodebøylen gjør at de sitter bedre på under løping enn et sett med øreplugger. Brukeranmeldelsene på Amazonas ser jo mildt sagt veldig lovende ut. Endret 4. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå