Athlon Power Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Forlsag til en god ultraportabel med lite støynivå?? max 18000 kr helst ikke mer en 15000 Lenke til kommentar
fashion Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Ausus M2 er en nesten ultraportabel. veier 2kg. koster ca15.000 , fåes hos www.quad.no og h-ødegaard. Du kan lese test av den på barbara. http://www.barbara.no/tester/asus/m2400/index.html Lenke til kommentar
ekren Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 En EVO 410C eller en brukt EVO 400C burde vel være innenfor det du snakker om.. Eller har FS en lifebook som ligger på rundt 18, med dvd/cdrw, bluetooth og wlan innebygget, 1.7 kg.. Men utover det anbefaler jeg forsåvidt en Compaq 610C - 2.2 kg - nesten veldig portabel, men samtidig meget kraftig :-) ca. 19000,- Lenke til kommentar
viggo Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Vil anbefale Dell Latitude C400 / X200. Dell har som regel gode bærbare. Har ikke sjekket lydnivået på noen av de. Skal sjekke C400 på mandag hvis du minner meg på det. Ellers har jeg brukt Toshiba Portege en god stund. Den har veldig behagelig lydnivå. (shit! prisene har gått opp på disse) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Mac powerbook 12" eller IBM thinkpad X serie Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Erfarer mye krøll med Dell sine bærbare på jobb om dagen. Hovedkortet og IR porten har en tendens å ryke på dem merkelig nok. Har en Compaq EVO 400c som veier 1,5kg, meget nøyd Vurderer å selge den for å kjøpe Powerbook G4 for å kjøre OSX og Linux dog. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Var i samme situasjon som deg for et par måneder siden....sonderte markedet og for meg var mac uaktuellt av mange grunner som er starten på uendelige diskusjoner her i forumet. Uansett; endte opp med Asus M2400 og vil så absolutt anbefale denne hvis du er på utkikk etter rent design, bærbarhet og ytelse. Har ennå ikke funnet noen som oppfyller kravene til disse tre punktene (samtidig) slik som Asus-maskinen gjør. Good hunting, Jostein Lenke til kommentar
StaggaLee Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Har en Dell C400, til office, web, og lettere ting er den utmerket. Jobber du i et miljø hvor du har (tråløst)nettverk trenger du ikke innebygget cdrom og slikt, kan eventuelt kjøpe deg en usbdrive til flytting av filer. Jeg har hørt vifta to ganger siden jeg fikk den for 4-5 uker siden. Eneste jeg savner litt er mulighet til å koble den til tv'en og se film. Maskina er rett og slett genial, den fungerer meget bra og man trenger ikke bruke "to-hånds-løft" for å flytte den fra et sted til et annet, og siden du kan få denne maskina til rundt 18 000,- inkludert 3 års tilfeldig skade forsikring, og Dells 3 års garantiordning som er standard på latitude er den et meget bra kjøp. Lenke til kommentar
barbar Skrevet 10. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2003 Vurderer å selge den for å kjøpe Powerbook G4 for å kjøre OSX og Linux dog. Kan du kjøre *Linux* på en Powerbook G4 da? Lenke til kommentar
barbar Skrevet 10. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2003 Kan du kjøre *Linux* på en Powerbook G4 da? Tydeligvis... http://www.linux-on-laptops.com/apple.html Lenke til kommentar
macrules Skrevet 10. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2003 Powerbook, eneste som duger i krig mot iraq? http://www.wired.com/news/mac/0,2125,57961...tml?tw=wn_ascii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå