EinarEriksen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android. Les mer Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det kommer an på om produsenten støtter det. Microsoft har ingenting med dette å gjøre. Noen HTC telefoner med WM5 fikk gratis oppgradering til WM6 da det kom. Kanskje de gjør det samme med WM6.1? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android. Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning. Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ? Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det virket spennende og meget positivt med den nye nettleseren for Windows Mobile! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 åhhh fantastisk. Det ser bare så mye bedre ut og effektivt ut enn 6.0! ..men ikke tilgjengelig før i 3.kvartal? Det er bare offislet at Microsoft utvikler det liksom? ^^ *vil ha til min s730* Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, M$ greier sikkert å ta knekken på iPhone (eller Iphone som dere kaller det). Med vanlig komité-smidighet og pålitelighet på linje med en gammel Skoda vil M$ overta hele markedet, tror jeg. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) ...Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå. De versjonene som ligger der er lekkede betaer. Den endelige versjonen er nok ikke helt lik disse. Endret 3. april 2008 av Jckf Lenke til kommentar
925 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jippi,endelig kan også mobilen få blå skjerm,dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jippi,endelig kan også mobilen få blå skjerm,dette gleder jeg meg til Windows Mobile er ingen ny ting. Det finnes mange telefoner med dette OS-et fra før av. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mmm. Nice. Har hatt Windows på telefonen i godt over to år nå, først med i-mate SP5m og nå med Neonode. Stabiliteten er det ingenting å si på i hvert fall, og det er raskere og mer responsivt enn Symbian, i hvert etter min erfaring. Jeg kommer garantert til å gå for en WM-mobil igjen. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mmm. Nice. Har hatt Windows på telefonen i godt over to år nå, først med i-mate SP5m og nå med Neonode. Stabiliteten er det ingenting å si på i hvert fall, og det er raskere og mer responsivt enn Symbian, i hvert etter min erfaring. Jeg kommer garantert til å gå for en WM-mobil igjen. jasså ja, du bare måtte kommentere denne blir ikke du bitcha rundt i sveits/østerike 'a? Stabilt å stabilt, vil si min S730 er mer ustabil..treg å henger mye. Kan til tider når jeg får SMS vibrere til jeg skrur den av ^^ Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har selv en TyTN II med Windows Mobile 6.0, og den er stabil som bare det. Har aldri hatt ett eneste problem med den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jasså ja, du bare måtte kommentere denne blir ikke du bitcha rundt i sveits/østerike 'a? Stabilt å stabilt, vil si min S730 er mer ustabil..treg å henger mye. Kan til tider når jeg får SMS vibrere til jeg skrur den av ^^ Bitchet og bitchet, fru Blom. i-maten min var(/er) i hvert fall dønn stabil, og etter siste fw-oppdatering har ikke Neonoden tullet heller. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En liten video som viser de nye funksjonene. http://www.youtube.com/watch?v=adK-Xl4xnB0 Lenke til kommentar
Merken Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android. Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning. Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ? Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå. Har du testet den 6.1 versjonen på XDA? Vurderer å inatallere til min TyTN II. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Microsoft gjør en rekke grep for å ta knekken på Iphone og Android. Holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette. Det må nok litt mer til for å nå det målet der. For håpe WM7 blir ett steg i riktig retning. Har akkurat kjøpt min første Windows Mobile. Vil det være mulig å oppgradere til 6.1 når det kommer? Evt. noen pris ? Det går fint det. Skal nevnes at 6.1 har ligget ute på XDA-Developers i evigheter nå. Har du testet den 6.1 versjonen på XDA? Vurderer å inatallere til min TyTN II. Jeg har 6.1 på Touch'en min nå. Fungerer meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg