Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slapp etter oppvarming og noe trangt..

Gjest Magnusen

Anbefalte innlegg

Gjest Magnusen

Helloen

Har forsøkt å ha sex med dama mi for første gang nå (min andre dame) men hun er utrolig trang. Har lugget å fingret henne 3 ganger nå og forsøkt med 2 fingre som har gått relativt greit. Regnet med diameteren på Mr Goodtime var på denne størrelsen, men måtte snart se til at den var godt og vel en halv centimeter igjen å gå på. Å prøve å "vide" henne ut med tre fingre har jeg ennå ikke turt, og jeg tror er bedre om jeg bare prøver meg fram med eget utsyr istedet for fingrene.

Et annet "problem" :p jeg har opplevd de første gangene er at det blir veldig varmt (vi har riktig nok lugget under dynen, noe jeg angrer på siden) og dette, samt ca 20-30 min vorspill på henne gjør at det er vanskelig for meg å holde den stiv etter så langt tid. Noen tips? :) skal selvsagt droppe dyna neste gang.. Det beste hadde vel vært om jeg selv kom igang så raskt som mulig.

og til slutt kanskje noen tips om hvilke posisjoner som er best når det er trangt..(kjenner for øvrig ikke til navnene på alle disse "stillingene" som jeg har lest litt om her og der..)

jepp, hun er jomfru ja .. (slitsomt..)

Takker for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Magnuson
at det er trangt er vel bare en fordel? :p

dropp dyna ja det blir for varmt!

hvis du sliter med å få henne våt nok kan du supplere med litt spytt

Ikke når du sliter med å få langefingeren inn nei.. da er det lite gøy å prøve seg med mindre pikken er hard som stål.. :p

Lenke til kommentar
åja, nei det blir kansje litt i trangeste laget, men ta deg tid, hvis du har blitt litt slapp under forspillet kan jo kansje hun gjøre litt forspill på deg,

Bruk tunga samtidelig som fingrene, slikk henne, spytt litt på hennes vagina, lek med klitoris, så skal du se du blir mottatt inn i vagina.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_bobleputt_*

ok...

det er brukt opp 20 ++ kondomer og vi har det veldig gøy for tiden. 2 av 10 har jeg fått det til å gå for henne, mao markant framgang.. :wee:

trangt derimot.. 2 fingre går greit. Men veldig vanskelig å komme greit inn..

Hvor "flexibel" blir forresten åpningen etter "intercourse"? Blir det like vanskelig neste gang, eller åpner den seg litt for hver gang?

har kun vært fingring så det spruter utover senga til nå... ikke stort mye sex forsåvidt...

(hun er veldig gla i meg for det :D )

Lenke til kommentar
Et annet "problem" :p jeg har opplevd de første gangene er at det blir veldig varmt (vi har riktig nok lugget under dynen, noe jeg angrer på siden) og dette, samt ca 20-30 min vorspill på henne gjør at det er vanskelig for meg å holde den stiv etter så langt tid. Noen tips? :) skal selvsagt droppe dyna neste gang.. Det beste hadde vel vært om jeg selv kom igang så raskt som mulig.

Var i samme situasjon for litt siden. Drev på en god stund først og det ble drit varmt. Men når vi skulle kjøre på bare gikk tisseluren rett ned :p Pinlig :(

Men er dette vanlig at den blir slapp ved lange "oppvarminger" ?

Lenke til kommentar
ok...

det er brukt opp 20 ++ kondomer og vi har det veldig gøy for tiden. 2 av 10 har jeg fått det til å gå for henne, mao markant framgang.. :wee:

trangt derimot.. 2 fingre går greit. Men veldig vanskelig å komme greit inn..

Hvor "flexibel" blir forresten åpningen etter "intercourse"? Blir det like vanskelig neste gang, eller åpner den seg litt for hver gang?

har kun vært fingring så det spruter utover senga til nå... ikke stort mye sex forsåvidt...

(hun er veldig gla i meg for det :D )

20 kondomer til fingring ?? why ?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...