Olavxxx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hei, Eksisterer det en "Fot Mus"? Dvs.. en mus som du kan på en eller annen måte styre ganske greit, med foten.. Formålet er at vi har på jobb en "bokscanner" og i noen tilfeller må man holde begge sidene med hendene, som gjør det mer eller mindre umulig å samtidig trykke på scan knappen. "bokscanneren" er en ganske avansert dings m. innebygget PC, den har USB koblinger i bakkant, så mus/tastatur skal gå å koble på. Har nettop sendt epost til forhandleren, men om det finnes en "fotmus" til ok pris., så kan jo det også være en tanke å kjøpe. Evnt. kanskje en slags programmerbar "fotknapp" / tastatur til beina.. Jeg avventer svar fra forhandler om det er en slags tastekombinasjon på et tastatur som kan fungere som "scan", om det er det, kan jeg jo bruke en programmerbar "usb fotpedal". evnt., må det vel være en fotmus som er idèen jeg heller mot edit: fant http://www.dingz.no/php/art.php?id=389984 Endret 2. april 2008 av DaButcher Lenke til kommentar
joferk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Søkte litt på google og fant et par. men denne var biligst... men jeg kan ikke akurat si at den var så veldig rimelig. 199 dollar som tilsvarer ca 1000 kroner. edit: Var vist samme som du fant Endret 2. april 2008 av joferk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå