Ojei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 MPX og Komplett får snart inn HK med dette chipsettet. Noen som har noen erfaringer. Ytelsesøkning med Dual DDR400? Er ganske hypp på å bestille et, men greit å vite om det har noen "barnebugs"! Står vel mellom dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl eller http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=11262&mode=10top Lenke til kommentar
edwood Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Anandtech har jo testet begge Gigabyte SINXP1394 (SiS 655) og MSI 655 Max (SiS 655) + Asus sitt ASUS P4SDX Deluxe (SiS 655) Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Takker Men vanskelig å vite hvilket jeg skal gå for da Var vel kansje MSI som hadde generelt høyest ytelse. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Fikk dette kortet i posten i dag, og har gjort noen tester.. 8) I sandra fikk jeg en minnebåndsbredde på 3,7 gb...... Jeg kjører nå fsb på 150 og minnet på 400mhz, med 2-2-2-6 instillinger.. Ingen problemer så langt ihvertfall.... En ting er et drawback allikevel; jeg har fått A0 revisjonen av chipssettet. Hadde tenkt å oppgradere cpu til 3.04 HT, men det er visst issues med denne cpuen og denne chipssett revisjonen.... Til opplysning: MPX har nå solgt ut alle de første 20 kortene som kom på torsdag, og det ventes ikke nye leveranser av dette kortet før om tidligst 2 uker... Det kommer dog inn endel billigere versjoner med 655 chipssett... Men, det er verdt å vente på... Har forresten aldri sett makan til bundle noen gang... Kortet har ALT, og av software kan nevnes Norton Internet security... Er det noe noen lurer på er det bare å sende meg en mail... 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Anandtech har jo testet begge Hva da ikke noen store forskjell på dem, men venter litt til eg før eg kjøper noe nytt. Venter til intel kommer med sine dual ddr400 brikkesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå