sondt1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=69619 Jeg satt opp det nå. Er dette et greit oppsett? Jeg skal mest bruke den til å spille/se film. Hva kan jeg eventuelt bytte ut, og er det noe jeg har glemt? Endret 2. april 2008 av sondt1 Lenke til kommentar
LWSR Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 9 forskjellige leverandører..blir mye for onkel post i gebyrer .. nice maskin Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 9 forskjellige leverandører..blir mye for onkel post i gebyrer .. nice maskin Yeah I know :/ Men jeg kan få kjøpt omtrent akkurat samme pakken hos komplett for 1,5k mer ca. Er det noe jeg har glemt eller? Nettverkskort eller noe sånt? Må man ha det? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Styr unna E6850 - den er på vei ut og overpriset, gå mye heller for E8400 Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Styr unna E6850 - den er på vei ut og overpriset, gå mye heller for E8400 Slik.. Nå var det endret Er det noe annet du ser er dårlig/kan utbedres? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) 2gb ram er i minste laget, dessuten er ram überbillig, gå for 4gb Mushkin PC8000 minne på Netshop, og dropp Windows XP for Vista 64 Home Premium eller Business - du kommer ikke til å angre. Dessuten trenger du ikke X-FI lydkortet egentlig, det holder lenge med onboardlyden på hovedkortet. Endret 2. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
goggentess Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Styr unna E6850 - den er på vei ut og overpriset, gå mye heller for E8400 Slik.. Nå var det endret Er det noe annet du ser er dårlig/kan utbedres? Hei jeg ville eller kjøpte quad 6600 prosessoren altså den er god som gull! trenger ikke nettværkskort det er i hovedkorte ditt;) Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Trenger ikke Q6600 til en gaming pc - det er bortkastet, en E8400 vil yte bedre i spill og kan klokkes noe vannvittig. Dessuten er også Q6600 på vei ut til fordel for Q9xxx serien. Nettverkskort? Ser ingen nettverkskort der jeg da men... Endret 2. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 sats på e8400, den er på lager. sparer noen hundrelapper, samt at den er bedre. raptordisk syns jeg det er undøvendig å bruke så mye penger på. ikke no særlig med økt ytelse å hente heller, bare mer støy. kanskje du sparer etpar sekunder på windows-boot og bittelitt når du loader inn spill, men jeg syns prisen er for høy til å svelges. for 25kr mer får du 4gb mushkin-ram på 1000mhz. det syns jeg er en god deal. med 32bit operativsystem får du bare lekt med 3,2gb, men det er mer enn 2gb =) og de brikkene kan klokkes mye mer enn corsairbrikkene dropp lydkort fra creative! har du ikke lest forum her siste halvåret? mange, utrolig mange som er veldig misfornøyde med creative etter at xfi ble sluppet. ikke noe å satse 500spenn på ihvertfall. sats på det interne lydkortet, de er overraskende bra nettverkskort trenger du ikke, det er integrert på hovedkort, akkurat som lyd Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 sats på e8400, den er på lager. sparer noen hundrelapper, samt at den er bedre.raptordisk syns jeg det er undøvendig å bruke så mye penger på. ikke no særlig med økt ytelse å hente heller, bare mer støy. kanskje du sparer etpar sekunder på windows-boot og bittelitt når du loader inn spill, men jeg syns prisen er for høy til å svelges. for 25kr mer får du 4gb mushkin-ram på 1000mhz. det syns jeg er en god deal. med 32bit operativsystem får du bare lekt med 3,2gb, men det er mer enn 2gb =) og de brikkene kan klokkes mye mer enn corsairbrikkene dropp lydkort fra creative! har du ikke lest forum her siste halvåret? mange, utrolig mange som er veldig misfornøyde med creative etter at xfi ble sluppet. ikke noe å satse 500spenn på ihvertfall. sats på det interne lydkortet, de er overraskende bra nettverkskort trenger du ikke, det er integrert på hovedkort, akkurat som lyd Jeg har ikke bygd egen pc før:P Så det jeg skal endre er ram og droppe lydkortet.. Åsså droppe harddisken med 10000rpm? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jepps, droppe lydkort og harddisk på 10000rpm. raptordisken gjør ikke PC-en spesielt raskere egentlig. loadetid kan gå noe ned, men de fleste klarer å vente de 2 sekundene ekstra det tar å laste inn et nytt brett... det er mitt forslag ihvertfall Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) jepps, droppe lydkort og harddisk på 10000rpm. raptordisken gjør ikke PC-en spesielt raskere egentlig. loadetid kan gå noe ned, men de fleste klarer å vente de 2 sekundene ekstra det tar å laste inn et nytt brett...det er mitt forslag ihvertfall Jepp Men kan du finne den 4gb mushkin-ram på 1000mhz til meg? Å hvilken harddisk skal jeg velge isteden for raptordisken.. Jeg har hørt at to harddisker er lurt og raskere enn kun en.. Kan eventuelt lage 2 partisjoner, men ikke vet jeg Endret 2. april 2008 av sondt1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 650kr!! http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&plid=97587 2 harddisker gir dobbelt med lagringskapasitet. du kan flytte pagefile vekk fra systemdisk, det vil øke ytelsen *noe*. partisjonere disker i 2 syns jeg alltid er greit, for da kan man formatere C: (windows-partisjonen) når den er råtten og samtidig spare på all musikk og film som man har på e:\ kjøp to samsung t166 500gb, det er fine disker. trenger ingen raptordisk. (selvfølgelig, har du 1000kr du bare MÅ bli kvitt kan du kjøpe en, men jeg ville heller brukt dem på skjermkort eller prosessor. eller en PSP. eller en kasse øl og litt sushi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå