Refi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har 4gb ram redline mushkin men windows viser bare at det er 3199mb ram? Og ja jeg har 64-bit system,også står det at jeg bare har så 298,5mhz speed på de i cpu-z Men det skal jo vise mer enn det vel??Og ja jeg er klar over at hk-et mit trekker speeden litt ned men den skal vel ikke trekke så mye ned?? HK: ASRock CONROEXFIRE-ESATA2 Socket 775 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=96557 Jeg hadde før 2,5 gb ram som ikke var noe kvalitet, men jeg klokket de opp til 337mhz så da skal mushkin også være mer. Også så står det at jeg bare har 5,0 i klassifisering i ram, men den skal vel være mer, men det tror jeg er hk-et som drar den ned. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Svaret over stemmer - dette spørsmålet ha minst blitt stilt 1000 ganger her siste året. *EDIT* Så ikke at du hadde 64bit, da kan det nok være As(s)rock kortet ditt som krangler litt, mulig du må kikke litt i biosen. Endret 2. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Enable memory remap feature i bios for å få tilgang til 4gig med minne. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Enable memory remap feature i bios for å få tilgang til 4gig med minne. Men det ligger ikke under chipset, noen som vet hvor?? har prøvd å kikke men.... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Har fått det til nå, jeg stilte de til 4-4-4-14 istedenfor 5-5-5-15 som var clocken, nå står det at jeg har 4gb ram i vista, men jeg har liten speed på de da, men tror det har noe med hk-et mitt Edit: jeg prøvde først 4-4-4-14 så virka det så prøvde jeg 5-5-5-15 det virka det og, men det ble ikke noe forskjell på frekvensen da Endret 4. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) jeg fant ut nå at cpuen og minne har samme fsb/frekvnes, har det kanskje noe med saken og gjøre? Endret 4. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå