Vegard_Haug Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nå har du sjansen til å ta Guitar Hero-fantasiene et skritt videre. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Håper dem også gjør det mulig å legge inn seg selv. Mange av oss sitter jo med et kamera tilkoblet konsollen, så dem har alle muligheter til det. Heller det enn at jeg får muligheten til å spille som en eller annen person jeg aldri har hørt om før. Men etter skuffelsen GH3, skal dem ha en låtliste skreddersydd for ørene mine, skal jeg ha noen interesse for en firer. Lenke til kommentar
Larsn2k Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Håper dem også gjør det mulig å legge inn seg selv. Mange av oss sitter jo med et kamera tilkoblet konsollen, så dem har alle muligheter til det. Heller det enn at jeg får muligheten til å spille som en eller annen person jeg aldri har hørt om før. Men etter skuffelsen GH3, skal dem ha en låtliste skreddersydd for ørene mine, skal jeg ha noen interesse for en firer. GH3 en skuffelse?... GH3 er jo det beste GH-spillet hittil! Til og med bedre sanger enn på GH1. Det eneste som var litt skuffende på GH3 var multiplayern, det ble alt for "kort" bilde. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er uenig, og derfor tar du feil. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Alltid underholdende å se på folk som driter seg selv ut... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Heh, nå snakker vi fremskritt. I stedet for å drite meg ut i stua kan jeg drite meg ut på verdensbasis. Merker meg at Lemmy er med i dommerpanelet? Interessant, da går jeg ut ifra at Motorhead er tilbake i GH4? Gleder meg allerede. Kanskje vi til og med får Guitar Hero: Motorhead... Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 All on board the milk train! Ble ikke GH3 nettopp gitt ut? Altfor kort tid mellom de. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her må jeg jo bare prøve meg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 GH: Aerosmith kommer ikke før til sommeren og er i store grader en oppdatert GH3. GHIV er bekreftet, men det er også alt. Det kan komme til neste år for alt vi vet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 All on board the milk train! Ble ikke GH3 nettopp gitt ut? Altfor kort tid mellom de. GH3 ble jo gitt ut ca tre og et halvt år seinere på denne sida av Atlanteren da. Dessuten begynner jeg å bli ferdig med spillet nå (ikke dermed sagt at jeg har gullstjerna alt på expert, men motivasjonen begynner å forsvinne ganske godt). Nå skal det riktignok sies at jeg har kjøpt katta i sekken ved å ha den mest sugne versjonen av GH3 (PS2-versjonen hadde jaffal stereolyd, mer enn vi Wii-folk kan skryte av), og ikke har vi mulighet for å få tak i de gamle spilla heller. Kanskje derfor jeg er utålmodig. :\ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er uenig, og derfor tar du feil. Jeg kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde GH2 og 3 på xboks360, men da den streiket kjøpte jeg GH3 til Wii uten å merke noe særlig forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg