Stim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 http://www.xfree86.org/rel430.html Like spesielt at ATI radeon M9 er lagt inn Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg vil ha! men har modem, så tar sin tid og laste ned ballene.... Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Send meg adressen din som en privat melding da, så kan jeg laste ned og brenne på en cd .. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det skal brukes på min kommende LFS.... har fått det ned nå(sources) i tillegg til KDE3.1+Qt 3.1 sources... Joda, nå blir det kompilering..... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Send meg adressen din som en privat melding da, så kan jeg laste ned og brenne på en cd .. Takk som byr, men har cd-brenner og rask linje på skolen så jeg får bare vente til over helgen. Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Debian fan jeg... orker ikke å begynne å kompilere fra source.. velger heller å vente til debian slipper en .deb pakke... *kose med apt-get* Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Uoffisielle Debian pakker; les her. har sett på dem, men har snakket med et par som har brukt den, men de har hatt problemer med keyboard-map ... altgr etc.. Lenke til kommentar
trench Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ja, men det ble fikset i går i følge #debian-kde Hvilket nett ? http://www.freenode.net ? Eller ? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvilke fordeler bringer det med seg å oppgradere? Lenke til kommentar
trench Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ATI Radeon 9x00 og nForce2 drivere og RandR er det jeg kommer på i farten... Ellers en del bugfixes... Jeg har testa XFree 4.3 noen dager nå. Den har en tendens til å tryne hardt i 3d. Ikke hatt noen problemer i 2d (en jeg bor sammen med som sier dette) Dette er på gentoo. Han bruker et matrox g450 kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå