Gå til innhold

BK: Gutt ser på sitt brennende hus

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjern ramma og teksten. Ramme og tekst passer så godt som aldri, spesielt ikke når bildet er mer journalistisk enn av typen man rammer inn og henger på veggen.

Skulle til å begynne å snakke om beskjæring og kompensering for at bildet er undereksponert, men alt som kverner i hodet mitt er at det er kalde saker å stille opp en unge til å posere foran det brennende huset sitt. Håper du fikk inn ei skikkelig unnskyldning da du fikk vite at det var hans hus.

Lenke til kommentar

Jeg likte det, men er enig om at rammen og skriften ikke passet.

Jeg mener at det ikke ble for mørkt, gir en "god" stemning.

Kunne evt bare hatt den indre sorte kanten som ramme, om man skulle henge det på veggen, noe jeg mener i forskjell fra andre at man gjerne kunne gjort.

Om huset hadde blitt brent ned vet et uhell eller av en pyroman og ikke en betalt pyroman (brannmenn) hadde jeg skjønt det derimot.

Lenke til kommentar
Takk for kritikk! :)

Skriften er "halv-vannmerke" for at det ikke skal bli tatt.

Er lei av å finne igjen bildet på nettby på tilfeldige brukers konto med tittelen: "Bilde jeg tok i vår :)"

Men ja, takk for kritikk. ;)

Faen for et motiv å være så utrolig heldig å få ta bilde av da :) Det var kanonstilig! Ehm, at jeg sier det betyr vel ikke at jeg er pyroman?

Lenke til kommentar

De hadde øvelse "rom-for-rom, røykdykking" i 7 timer før de skulle begynne på loftet.

Da var jeg bra ivrig ja, lett drit lenge etter diverse motiv og slikt.

Og da de plutselig måtte avbryte øvelsen på loftet fordi det ble overtent følte jeg meg VIRKELIG pyroman! ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...