DE1 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Tok bilder av et brennende hus i går, fant en unge og plasserte han. Snakka med han etterpå, visste seg faktisk at det var dems hus som brant. Var litt vemodig. Kritikk? Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Fjern ramma og teksten. Ramme og tekst passer så godt som aldri, spesielt ikke når bildet er mer journalistisk enn av typen man rammer inn og henger på veggen. Skulle til å begynne å snakke om beskjæring og kompensering for at bildet er undereksponert, men alt som kverner i hodet mitt er at det er kalde saker å stille opp en unge til å posere foran det brennende huset sitt. Håper du fikk inn ei skikkelig unnskyldning da du fikk vite at det var hans hus. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Nå var det familien som hadde gitt Brannvesenet tillatelse til å brenne det ned slik at de kunne bygge noe nytt på tomten der da. Han gikk selv rundt og tok bilder med mobilen sin. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Åh, det var godt å høre. Ble ganske skremt tidligere. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, ja, godt forståelig det. Skulle selvfølgelig sagt det i starten. : / Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vil gjerne legge til at det kanskje litt for mørkt, selv om jeg ikke har noe problemer med å se at det er meningen at det skal være litt mørkt. Forresten... Jeg er Ingvild, dama til Ingar, venninna til Una Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg likte det, men er enig om at rammen og skriften ikke passet. Jeg mener at det ikke ble for mørkt, gir en "god" stemning. Kunne evt bare hatt den indre sorte kanten som ramme, om man skulle henge det på veggen, noe jeg mener i forskjell fra andre at man gjerne kunne gjort. Om huset hadde blitt brent ned vet et uhell eller av en pyroman og ikke en betalt pyroman (brannmenn) hadde jeg skjønt det derimot. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for kritikk! Skriften er "halv-vannmerke" for at det ikke skal bli tatt. Er lei av å finne igjen bildet på nettby på tilfeldige brukers konto med tittelen: "Bilde jeg tok i vår " Men ja, takk for kritikk. Lenke til kommentar
MtrxPtlx Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for kritikk! Skriften er "halv-vannmerke" for at det ikke skal bli tatt. Er lei av å finne igjen bildet på nettby på tilfeldige brukers konto med tittelen: "Bilde jeg tok i vår " Men ja, takk for kritikk. Faen for et motiv å være så utrolig heldig å få ta bilde av da Det var kanonstilig! Ehm, at jeg sier det betyr vel ikke at jeg er pyroman? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 De hadde øvelse "rom-for-rom, røykdykking" i 7 timer før de skulle begynne på loftet. Da var jeg bra ivrig ja, lett drit lenge etter diverse motiv og slikt. Og da de plutselig måtte avbryte øvelsen på loftet fordi det ble overtent følte jeg meg VIRKELIG pyroman! ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå