Renna Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Heisan ! Lurte på hvordan jeg kan brenne ut en film jeg har på avi slik at jeg kan se den på min dvd spiller? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis du har en DvD-spiller som klarer dette så. Eneste DvD-spilleren jeg vet om som klarer dette er KISS DP-450. Og da kun hvis den er encoda i DivX4 eller 5. Edit: Hvis ikke må du konvertere til VCD/SVCD (Hvis spilleren støtter det) Lenke til kommentar
Renna Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Litt grønn på dette området............ Hvordan kan jeg lett konvertere til vcd?? Noe spesielt program?evt. hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Søk på nettet etter ting som "avi to svcd" eller lignende. Mener det skal være mange tråder om dette temaet fra før på forumet her. Lenke til kommentar
espenh Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.vcdhelp.com hjelper deg med alt du trenger innen divx vcd Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 eller du kan bare bruke f.eks. Nero til å brenne som VCD. men husk at det går etter MINUTTER, ikke megabyte når du brenner som VCD. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Litt grønn på dette området............Hvordan kan jeg lett konvertere til vcd?? Noe spesielt program?evt. hvor får jeg tak i det? Vær obs! på www.eo-video.com. Sinnsykt praktisk program!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå