trollshaw Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! som tittelen sier så er jeg ute etter ett program lignende Moonscape. er det noen her på forumet som vet om ett gratis alternativ til Moonscape? Moonscape takker for alle svar mvh Tommy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan du skrive litt om hva Moonscape gjør? Kanskje noen vet om noe, men ikke er interessert i å trykke på linken og lese seg frem til det Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Vell, det jeg er mest kjent med når det gjelder Moonscape er at jeg kan lage ett gjennoprettingspunkt, slik at for hver gang noen skal bruke pc`en så starter man på "blanke ark." Er ett meget nyttig program, for eksempel på en publikums PC der det som oftes er mange forskjellige brukere til en hver tid. slipper og tenke på formatering, virus, spyware +++ litt rotete forklart, men regner med dere forstår Tommy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Husker moonscape var sterkt hatet på ungdomskolen ja ;P Windows XPe-terminalene har noe lignende. Dem er billige og diskløse (flashdisk). Funker til alt normalt småarbeid som publikum vil tukle med (internett, osv) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er ikke gratis men gjør det du er ute etter. http://www.farstone.com/software/driveclone-pro.htm Man installerer driveclone pro med secure zone partisjon. Lager snapshots. Man kan da boote til pre OS med å trykke space (føre win load) og velge et snapshot å rulle C: partisjonen tilbake til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå