Pysj Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sagems nye nettradio gir deg tusenvis av kanaler innenfor trådløse soner, eller din egen musikk om du vil. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her har vi erstattern til Dab Hadde vært kjempebra med en test av denne, sikkert mange som kan være interesert i en slik avspiller. Selvsagt er det noen som bruker en boks til å streame til stereoanlegget ogsv, men denne er jo litt lettere å ta med seg da. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sa man ma trykke neste neste neste neste neste neste neste neste... ? Nar man far sa god teknologi i "radioer" hadde det ikke vaert bedre med et tastatur? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En slik en kan være bra for feks muttern. Jaha? Tastatur sier du Ståle... Mus også da? Eller hva med en 19" skjerm der alt om kanalen står. Litt av vitsen er jo for og unngå slike ting ståle-.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg tenkte faktisk ikke pa et vanlig tastatur, men kankje som et mobiltastatur. Evnt bluetooth, som man kunne koble mobilen til for a velge kanal. Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vi har solgt slike på min tidligere jobb, ikke akkurat denne modellen eller fabrikanten men konseptet er det samme.. genialt, lettfattelig og god lyd er min konklusjon Denne typen Dab har lite for seg i forhold for å si det pent... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Radioen lar deg også lytte til vanlig FM-radio via RDS. Man lytter vel strengt tatt ikke til radio via RDS? Er ikke rds en tilleggstjeneste som leverer data ved siden av de vanlige radiosignalene? For visning av navn på radiokanal, alternative frekvenser og trafikkmeldinger? Endret 2. april 2008 av bo1e Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg tenkte faktisk ikke pa et vanlig tastatur, men kankje som et mobiltastatur. Evnt bluetooth, som man kunne koble mobilen til for a velge kanal. Ooh! Hadde det også i tankene... Vært artig med et Java program som kan brukes til og programmere Radioen. Nesten alle mobiler i dag støtter Java.. Over blåtann. Blir vell litt for sært for mange da kanskje. Så kanskje et utfolbart alà mobiltastatur kan traes ut... Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En fjernkontroll med normale fjernkontroll-knapper i tillegg til et mobiltastatur kunne kanskje fungert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå