kristoao Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hadde vært kjekt med en stor side hvor man kan "rate" ulike objektiver, slik at andre kan komme å se hvilke obejktiver som har fått 8 av 10 stjerner osv? men det finnes kanskje? tenker da på i noe større skala enn prisguiden... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Edit: Jeg brukte photozone.de veldig mye for å skille mellom linser - de rater nå, faktisk, og testene er veldig standardiserte og direkte sammenlignet, og det er mer informativt. Fant ikke noen oversikt over ratingene, det hadde vært topp! Endret 2. april 2008 av Onkel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg liker godt de tekniske testene hos SLRGear Det minner om Fredmiranda men har i tillegg egne grundige tester. Ikke bare brukertester. Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Brukertestene er litt for spesielle til å bruke rating på. Ser for meg ut som at de som har kjøpt seg et objektiv, rater dette høyt uansett. Likeså er det noen som rater så lavt at en skal tro det bare er for å ødelegge gjennomsnittet. Kjøper du deg ei ny linse, så er det jo i utgangspunktet et særdeles dårlig kjøp, dersom du ikke rater den høyt. Derimot, dersom ei linse har en del brukertester, så står det som regel mye nyttig der. Dessuten blir kjøpertrangen påfallende stor når en leser slikt Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takk! *lesehest* Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 sjekk det digital-picture for canon. Ikke rating, men veldig bra sammenligningsmetode. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 sjekk det digital-picture for canon. Ikke rating, men veldig bra sammenligningsmetode. Her, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå