dreuf Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av bærebar til ca 16.000. og holder på å bli gal av alle merkene og modellene. :o Kriteriene mine er i hovedsak surfing og skolebruk. Men det er også kjekt å kunne se en film eller spille litt når man sitter på toget. Støy er ikke så veldig viktig, men litt siden jeg skal bruke den på skole. Batteriet burde holde ihvertfall 3timer. Skjermen kan godt være en 15", men jeg har godt syn, så jeg har nok ikke noe problem med å se en 14" DVD er ett must.. brenner har jeg på min stasjonære. Operativsystem har jeg nok av.. Noen som har noen tips? Alle svar se's på som hjelp Så på forhånd takk! Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 3timer batteri var vel kanskje litt drøyt men 2-2.5. Jeg er nå i militæret og er vant til å bære på ludvig'en så en bærebar skal jeg nok greie :smile: Dersom dere mener noen støyer for mye, så sammenlign det med noe, da jeg ikke har mulighet til å kjøre rundt i norge å høre på de forskjellige pcene takk takk takk Lenke til kommentar
ekren Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Kjøp deg en Compaq EVO 800V - den ligger på ca. 15500 med 15" SXGA+, 40 GB, 256 MB, DVD/CDRW, USB2 osv osv.. Sjekk www.mpx.no Meget god maskin - har selv businessversjonen av denne (800c), og er svært godt fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå