M_i_M Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg f.eks. høyreklikker på en katalog og velger "søk" får jeg opp dialogen nedenfor. Det jeg ønsker er å søke i filinnholdet, men jeg må først igjennom to søk (på filnavn, deretter på skulte filer), før jeg får spørsmål om søk i innhold. Hvordan søker jeg direkte på filinnhold? MiM Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg søker på samme måte så søker Visa også inne i dokumentene. Lenke til kommentar
M_i_M Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg søker på samme måte så søker Visa også inne i dokumentene. Mens jeg altså må via noen andre søk først. Hvordan spesifiserer man hva slags søk man ønsker, om det er på filnavn eller innhold? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg skrev bare et innhold fra et dokument. Prøv det samme. Åpne en fil å plukk ut en tekst og lukk dokumentet. Lim inn teksten i søkefeltet og søk. Hvis alt er OK bør du finne filen i søkeresultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå