Sourze Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 + 4 mpixels, 3x zoom, 5cm macro, 1/2.7" vs 1/1.8 CCD, finere design, samme størrelse som v3... - Har ikke lengre 680x480 video modus.... Er det høyttaler med? Verd prisforskjellen fra v3? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 > Har ikke lengre 680x480 video modus.... Dette kan være en feil med pressemeldingen, Canon Norge skulle sjekke opp dette for meg. > Verd prisforskjellen fra v3? Prisforskjellen blir ca. 500 kroner. Det synes jeg forskjellen er verdt. MLW Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har lenge venta at canon ixus serien skulle komme ut med 3x optisk zoom.. Dette kameraet er bra tror jeg.. vurderte før olympus c-300 som hadde 3 megapixler og 3x optisk zoom men, siden ixus v4 har kommet ut , så tror jeg nok den er mer aktuell.. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har brukt angrefristen og leverte tilbake kameraet. Var egentlig en dag for sent ute men det gikk bra likevel, servicen på xd er glimrende. v4 er nok verd de ekstra kronene, selv om man ikke lengre kan ta opp video i like bra kvalitet som på v3. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 lol.. Hva er vitsen med å ta opp video med et vanlig digitalt kamera? Hva har man video kamera for da ? hvis enn absolut skal ta opp video.. Et digitalt kamera med minimum god farge gjengivelse, 3x optisk zoom og 3 megapixler er vell å satse på vil heller også ha god fargegjengivelse istedenfor høyest mulig megapixler og.. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Hvor mange videokamera er i ixus størrelse? Det er ingen "must" å ha videofunksjon, men det er kult å ha det i tillegg... Hadde video vært så viktig hadde jeg selvfølgelig kjøpt et dv-kamera... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ligger det noen tester ute på dette kameraet? Jeg tror det blir dette kameraet for min del. Lenke til kommentar
eriker Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har ikke hørt noe om ixus v4. Er det ixus 400 dere mener? http://www.canon.no/produkter/digitalstill.htm :-? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det finnes ikke produksjonsmodeller av Ixus 400, så hvis det finnes tester er de i alle fall ikke til å stole på. Vi må nok pent vente litt på tester, men på papiret ser det svært lovende ut. Jeg har holdt i en beta-modell av kameraet, og det er lekkert. MLW Lenke til kommentar
eriker Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det jeg lurte på var om det finnes/er på vei noen oppfølger til ixus v3? Ixus 400 er vel oppfølgeren til Ixus 300 og ikke, som overskriften her skulle tilsi, v3? Bare nysgjerrig... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det jeg lurte på var om det finnes/er på vei noen oppfølger til ixus v3?Ixus 400 er vel oppfølgeren til Ixus 300 og ikke, som overskriften her skulle tilsi, v3? Bare nysgjerrig... Canon Digital ixus 400 er oppfølgeren til digital ixus v3.. Etter min menin er det oppfølger. Det er slik jeg har forstått det av publiseringen.. link: http://www.akam.no/nyheter/2003_02/canon_ixus_400.html står jo også i tillegg på denne siden: Forøvrig er Ixus 400 temmelig likt Ixus V3 i funksjonalitet. Lenke til kommentar
eriker Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Okei, takk for svar. Dette ser bra ut. Ser at 400 kun er 1.1 mm tykkere enn v3 og bare veier 5 gram mer, dette er vel mye mindre enn hva 330 var (som jeg tenkte på når jeg sa ixus300). Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jepp, Ixus 400 tar over for både V3 og 330. Ixus 400 er på størrelse med gamle V3. MLW Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 JEg tror nok at dette kameraet vil være suverent i "ixus klassen". Men kommer konkurentene med tilsvarende 4MP modeller? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det finnes en god del konkurrenter i denne klassen allerede. Pentax 430RS Casio QV-R4 Konica 400 Konica 500 Kyocera Finecam S4 Kyocera Finecam S5 Olympus C-40 Olympus C-50 Syne også at de nye 3-Megapikslerne: Casio Exilim Z3 og Pentax Optio S ser spennende ut. MLW Lenke til kommentar
Bzzzt Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Noen som vet? Og: Har noen bilder avbaksiden av kameraet? Lurer på om undervannshuset til V2/V3 passer (kan brukes) til V400 også (evt. med litt McGyver-ing). Bzzzt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå