vigobit Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hei! Jeg forhåndsbetalte vedkommende fra en annonse på bruktmarkedet. Vedkommede har ikke svart meg siden, og ikke sendt varene. Personen har falskt telefonnummer, og antagelig falskt navn. Han har derimot et brukernavn på bruktmarked.no. Dette er identisk med brukernavnet til en forumposter. Det er samme brukernavn på bruktmarked.no som det er på kontoer her på diskusjon.no. Er det mao. samme person? Beklager om dette er et dumt spørsmål. Videre: smart å ordne slik at bare 'ekte' telefonnummer kan brukes.(fulltallige) Vet også at jeg var dum som forhåndsbetalte. Endret 2. april 2008 av vigobit Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ta kontakt med moderatorer / administratorer på nettsiden vedrørende ditt problem. De finner det nok raskt ut. Mulig de også sitter på utvidet info om vedkommende. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er samme brukernavn ja. Kan hjelpe deg å spore om du vil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Brukernavn på BM og navn du ser på forumet kan fint være forskjellige, så det nytter ikke å basere seg på det. Det eneste rådet jeg kan gi er å anmelde saken. Når det gjelder dette med telefonnumre så er dett rettet i neste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg