Hansforum Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har lett på Finn.no, finnes det andre sider for å finne boliger? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du ikke skal kjøpe, er hybel.no en grei plass, i hvert fall for de store byene. Ellers har garantert alle de store eiendomsmeglerne egne hjemmesider. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Skal kjøpe ja. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Zett.no benyttes av diverse lokalaviser. http://www.zett.no/index.html Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takk. Masse gode svar her nå. Fant masse jeg ikke har sett før. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bare et lite tips, om du trenger hjelp fra OT-baren for å finne frem til eiendomsmeglerene, så synes jeg du skal være litt forsiktig i et marked som ikke har de beste korttidsprospektene, spesielt med tanke på renten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bare et lite tips, om du trenger hjelp fra OT-baren for å finne frem til eiendomsmeglerene, så synes jeg du skal være litt forsiktig i et marked som ikke har de beste korttidsprospektene, spesielt med tanke på renten. Setter dette på spissen: Så alle som ikke kjenner internettet er dumme? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hehe, takk jeg har funnet det jeg trengte. Men ser ut som finn fortsatt er den største av søketjenestene. Tinde hadde en del, men der var det flere av boligene som var solgt uten at de var fjernet/merkert som solgt. Faktisk over halvparten av de vi ringte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå