beverpower Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei hei! Har akkurat kjøpt meg ny maskin uten OS. Har Vista Home Premium-CD, men lisensen bruker samboeren min. Er det mulig å BARE kjøpe seg lisens, og kanskje spare litt på det, i steden for å kjøpe enda en utgave av Vista. Eller er ikke dette lønnsomt, om det i det hele tatt går?! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er jo lisensen du betaler for. Så får du med en CD på kjøpet, for å si det slik. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Får sjeldent kjøpt kun lisens uten media uten å handle VLK-lisenser. Tipper det billigste hadde vært å kjøpt maskinen med OS, eller benytte et gratis OS. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Sjekket prise på nett opp mot det å kjøpe OS med maskinen, og det var dyrt.. da var det billigere å kjøpe en Vista-DVD til, så da er det det jeg må gjøre Takker for svar!! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå