Kurt Grusom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Slang dette opp i en uoffisiell konk, men kunne trenge litt kritikk i tillegg Fyr løs, slakt, brenn, whatever du vil Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det hvite oppe i venstre hjørne og den tydeligste prikken til høyre kunne lett vært fjerna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Absolutt en godkjent løsning på "oppgaven". Det jeg kunne tenkt meg gjort anderledes er et par småting. - På venstre siden er det vanskelig å skille veggen og stumtjeneren da veggen er i det mørkeste laget. - Jeg kunne også tenkt meg at skyggen var mer diffus. - Litt mer kontrast. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for kommentarer, det tar jeg til meg Prikkene skal selvsagt vekk, de hadde jeg rett og slett bare oversett.. PS-jobben gikk litt vel fort Lysere vegg skal jeg prøve på, Tomsi. Ang. kontrasten er den allerede ganske mye økt, men jeg kan selvsagt dra på noe mer Flere synspunkter, folks? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Lysere vegg skal jeg prøve på, Tomsi. Ang. kontrasten er den allerede ganske mye økt, men jeg kan selvsagt dra på noe mer Det jeg tenker på er å få veggen i seg selv hvitere - kanskje nivåer er mer riktiger spak enn kontrast Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg skal prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå