Joachim_F Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Terrengsyklingspillet Mountain Bike Adrenaline kommer til PC. Les mer Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 PC Cdrom faktisk, trodde ikke spill ble gitt ut som pc cdrom lengre. Men man vet aldri, kansje det er litt morsomt. Men har mine tvil. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Uff, jeg aner tragiske tider for pc-gamere når det nesten fortoner seg som en sensasjon at et spill også kommer på pc. Spesielt når spillet ikke virker all verden. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Det var jo også en måte å tolke det på... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spilt mye Dave Mirra Freestyle BMX for tiden, har lenge savnet et godt alternativ til det, digger sykkelspill Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spilt mye Dave Mirra Freestyle BMX for tiden, har lenge savnet et godt alternativ til det, digger sykkelspill Ja, SPilte det en god del jeg også, men har aldri funnet et alternativ. Er et greit spill når du sitter på bussen, båten eller bare kjeder deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg