Gå til innhold

USB stick til MP3 spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på en liten flashbrikke? Kanskje vanskelig å gjøre det når det ikke er noen forsterker inni som kan produsere lyd for hodetelefonene og ikke er noen inngang for hodetelefoner, for ikke å snakke om en del av det andre man trenger.

Lenke til kommentar
Tenker du på en liten flashbrikke? Kanskje vanskelig å gjøre det når det ikke er noen forsterker inni som kan produsere lyd for hodetelefonene og ikke er noen inngang for hodetelefoner, for ikke å snakke om en del av det andre man trenger.

Jepp en flashbrikke tenker jeg på....å ta en sånn og lage en MP3 spiller ut av den.

Det må da gå an.

Lenke til kommentar

En MP3 spiller kan enkelt beskrives som to elementære deler: en liten datamaskin for å spille av filer, og en lagringsenhet for filene.

En USB stick inneholder bare lagringsenheten. Du har litt av en oppgave foran deg hvis du ønsker å legge til en liten datamaskin.

Klart det går an, men det er det vel bare bedrifter som har resursser for slikt.

Lenke til kommentar
En MP3 spiller kan enkelt beskrives som to elementære deler: en liten datamaskin for å spille av filer, og en lagringsenhet for filene.

En USB stick inneholder bare lagringsenheten. Du har litt av en oppgave foran deg hvis du ønsker å legge til en liten datamaskin.

Klart det går an, men det er det vel bare bedrifter som har resursser for slikt.

Tenkte å eksperimentere og lære meg noe praktisk elektronikk...men det ser ut som en mer omfattende oppgave enn hva jeg er klar over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...