fredah Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg ser etter ett program som gjør det veldig enkelt for meg å lage msi pakker. Noen som har ett godt forslag til en enklere løsning? Jeg trenger noe som er kjapt å enkelt program, som jeg kanskje bare kan kjøre exe fila i "msi pakke programmet" også lager den en msi pakke for meg? det hadde jo vært helt rått ;)iforhold til det jeg bruker nå (disco32). For alle veit jo at når noen skal ha noe, skulle de hatt det i går Kanskje dette var litt dårlig forklart? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Google > exe to msi Første treff gir deg denne. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om du hadde søkt litt først så er det en post som er helt lik som ligger 4 under denne... (5 etter at jeg svarer) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923535 Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 WISE Package Studio er veldig bra for det. Men det er ikke spesielt billig. Lenke til kommentar
enrg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vi bruker Admin Studio, som fungerer bra, men ikke er spesielt billig det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå