cahs Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 som det står i emne er dette mulig å oppnå? har testet Nlite men fikk ikke lagt in de programmene jeg ville som firefox og msn, skal lage en slipstream/tanke cd til eget bruk og har en del PC-er som skal se like ut og ha samme programmer har prøvd å lage en men den fikk classik windows uten noen oppdateringer eller noe har noen en liste på programmer eller guider som kan hjelpe meg å "adde" de programmer jeg vil til en automatisk slipstreaming CD? på forhond takk (taker for alle svar) MvH cAhS Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du følger linken på nLite siden til support forumet, vil du finne et enormt utvalg av "addons" til nlite og dette forumet har et stort utvalg "addons". atlef. Lenke til kommentar
cahs Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvis du følger linken på nLite siden til support forumet, vil du finne et enormt utvalg av "addons" til nlite og dette forumet har et stort utvalg "addons". atlef. takk takk skal teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå