Mafo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 EA Mobile skal nå konvertere stortitlene sine til telefoner med Windows Mobile og Symbian. Les mer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Håper dette er en sen aprilspøk.. Tipper det er få som vil kjøpe disse spillene, for de spillene folk vil ha på mobilen er enkle spill som tetris o.l, ikke spill man virkelig må sette seg inn i for å spille. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Og hvor komplisert er Doom, skyt og drep alt som rører på seg ?? :-) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Doom er ikke så ille, men Sims og Fifa er ikke akkurat spillene for mobilen vel? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sims er jo faktisk et genialt spill i mobilformat. Alt av pek-og-klikk spill fungerer bra. Selvfølgelig helst med touch-skjerm, men kanskje også med joystick. -C- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vel.. Er fortsatt skeptisk jeg Vet ikke om det er spilltitlene, selskapet eller bare det at jeg ikke synes noe om mobilspill, utenom enkle spill som Tetris og Frosen Bubble. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilken telefon har du? hvis du har Symbian eller WM, sjekk ut ScummVM. Genialt som touchscreen-mobilspill. -C- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har Nokia N73ME altså har jeg Symbian Har faktisk prøvd ScummVM, men fikk det aldri til å funke sikkelig Lenke til kommentar
gotark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Genialt spill til WM er jo Heroes. link Hvis du har spilt Heroes 2/3 så er det mye kjent. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Genialt spill til WM er jo Heroes. linkHvis du har spilt Heroes 2/3 så er det mye kjent. Takk for linken! Har lett etter et slikt spill til WM lenge og det fantes visst Fungerer i hvert fall strålende og er jo nesten en tro kopi av Heroes 2 + litt ekstra greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg