surfegutt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! jeg ønsker å kjøre automatisk backup av bestemte filmapper og av outlook kontakter og mailer.. hvordan gjør jeg det, og fins det gratisprogram for dette eller er det best å kjøpe et.og er det en bestemt ekster harddisk jeg bør kjøpe?.. mvh Surfegut Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Innlegg jeg fant på internett: Jeg bruker Iomega Automatic Backup Pro til å sikkerhetskopiere filene mine. Dette er et gratis lite resurskrevende program som er veldig bra. Har prøvd ganske mange ulike betalingsløsninger som ikke har vært like bra. Du kan laste ned Iomega Automatic Backup Pro 3.3 her: https://iomega-eu-en.custhelp.com/cgi-bin/i...;p_sid=Nb*gwcQi aner ikke noe om det, men kan være verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! jeg ønsker å kjøre automatisk backup av bestemte filmapper og av outlook kontakter og mailer.. hvordan gjør jeg det, og fins det gratisprogram for dette eller er det best å kjøpe et.og er det en bestemt ekster harddisk jeg bør kjøpe?.. mvh Surfegut Cobian Backup 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå