Nator Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har kjøpt vannkjølingssett som benytter 3/8" slange (MIST Tsunami), men vil gjerne kjøle ned GPU også. Fant denne kjøleren fra Zalman til 8800 GTS. Hos Microplex står det at gjengedimensjonen er 1.4 BSP, slangedimensjonen 5/16", men slangedimensjonene som oppgis av Zalman er: Compatible Tubes (Outer x Inner): 13 x 9mm, 12 x 8mm, 11 x 8mm, 10 x 8mm Kan jeg kjøpe og bruke denne blokka med 3/8" slanger? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Altså nippelen er kun 8mm brei og slangen er 10mm inni. Slik at nei du kan nok ikke bruke 3/8" Du vil da ha 2mm til overs som du ikke for fylt. Da vil jeg heller anbefale at du kjøper zalman slangen på microplex og bruker den i steden for 3/8" pga den er elastisk og går over 3/8" nipler. Da kan du bruke den blokken Endret 2. april 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takk Det var nyttig info! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Og du kan bytte nipler på Zalman-blokken Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Er du sikker? Jeg leste et sted at gjengene er veldig korte eller noe sånt... Så er litt i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå