Kent Touch This Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hoi. Har mest sannsynlig landet en ny jobb og i den forbindelse trenger min samboer og jeg en ny bil. Det blir altså en bil hun skal disponere. Jeg vet fra før av at hun er veldig svak for A3, så jeg tenkte det ville vært litt moro å overraske henne med en "ny" bil. Lurer derfor på om det er noe spesielle ting å se etter på disse bilene? Av kriterier jeg har satt foreløpig kan jeg dra frem AC/klima, automatgir og helst ikke 1,8 (uten turbo). Kom gjerne med noen forslag. videre vet jeg at hun liker vår E39 touring veldig godt, og tenkte kanskje at en E46 ville vært tingen for henne. Samme kriterier her, men gjerne skinn og multifunksjonsratt i tillegg (ikke noe must). Samme om det er touring eller sedan. Skal man først ha BMW skal man ha 6 sylindre mener jeg, så ikke noen 316. Kjente feil på E46? Kom gjerne med forslag på biler her også. Pristak på rundt 150.000 tenkte jeg, og jeg vil ikke ha noen bil som har gått herifra og til månen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) En kamerat har 03mod 316 touring e46 og den har rust allerede.Er nok ikke imponert over nye merce og bmw som har rust allerede.Anbefaler lexus is200.Kikka selv på MB c-klasse og e46,men endte opp med is200.Mye mer knallbil enn de tyske rustholka. ulempen med audi er forhjulstrekk. prut litt på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Endret 2. april 2008 av tunam85 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har man lyst på tysk bil, er vel Lexus utelukket. Vanlige feil på A3 er rust i dørkarmene og rust under lista på dørene. Min spiste også endeledd en stund, type 3 stk i året. Men det var nok grunnet senk, humpete vei og feil hjulstilling. Tror ikke det er et vanlig problem på A3. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sluquet nevner ikke at han kun er ute etter tysker, så å komme med tips om IS200 er ikke dumt. Er jo herlige biler, med garantert toppkvalitet! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Har faktisk ikke tenkt på at man kan få Lexus ned i den prisen der. Har alltid likt IS200, så takk for tipset. Får snike inn en "hva synes du om den bilen der?" så hun ikke aner ugler i mosen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå