Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger nytt stort lite kabinett med myulighet for flere 120 mm vifter!

Anbefalte innlegg

Hei

Er på utkikk etter nytt kabinett da jeg hadde en casemod på det gamle og jeg var uheldig og kappe noe som ikke skulle vært kappet, men nok om det.

Det jeg trenger er god intern plass minst 5 disker. plass til 2 brennere og en hdd kjørler, denne er ikke viktig.

Ønskelig med 120 mm i front og bak gjerne en i topp også. Viktig at det har gode kjørleegenskaper da maskinen er overklokket, og gjerne med gode muligheter for støydemping eller ferdig dempet.

pris: under 2000

Takker for alle svar

mvh

..christer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser bra ut det. Hvordan er muligheten for å bytte ut viftene som står i det?

Er det plass til lange skjermkort har et 8800 gts nå men det kommer et 9800 gtx etterhvert.

Frontdøra er av bra kvalitet? eller er det plast all the way?

Lenke til kommentar

Bytte ut vifter er enkelt ! Beste kabinettet ute på markedet spør du meg, ! :) Hvis ikke har du jo også Coolermaster Stacker sitt, som har veldig bra med kjøling i siden. (les 4 120mm bare på siden)

9800gtx, tror jeg ikke skal være noen problem. du må eventuelt ta ut hdd festene oppe, men hvis ikke du har mer enn 3-4 hdd. skulle ikke dette være noe problem.

Alt er av bra kvalitet, det er det jeg liker så godt med kabinettet.! Det er ordentlige grieer. ikke noe billig plast noen steder!

har to kompiser av meg som har det. han ene har p190 , mens han andre har p182. ikke så mye forskjell sett bort i fra prisen og ting som følger med.

anbefaler veldig sterkt p182, har bygget mange pcer gjennom tidene, og dette kabinettet er det jeg liker best.

de beste og mest geniale løsningene til alt i det kabinettet. egen kabelsamler, egen "gang" til strømforsyningen, antivibrasjons skruer og viftejustering fra nokså stille til støyete. :)

Lenke til kommentar

Kan anbefal dette kabinette på det sterkaste god plass, smarte løysninger og kan sette inn ein god del vifter, Cooler Master Case Super Midi Tower Stacker 832.

Har 5 disker i min pc og der er god plass til fleire. Beste kabinette eg har komt over så lang :thumbup:

Maks vifter du kan sette inn er 11 Stk, Har eit 8800GTX skjermkort og noke som er kjent for og ta stor plass men er riklig med plass ennda.

cm832-big2.jpg

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Det ser bra ut det. Hvordan er muligheten for å bytte ut viftene som står i det?

Er det plass til lange skjermkort har et 8800 gts nå men det kommer et 9800 gtx etterhvert.

Vet ikke hvordan det er å bytte ut vifter, men langt skjermkort er vel ikke noe problem. Skulle det bli det er det bare å gjøre noen justeringer som det blir nevnt over.

Vil igjen som det har blitt nevnt at det oser av kvalitet. Geniale løsninger som kabel ganger, HDD og strømforsyningsplass(er), lydisolert (sett bortifra åpningen på toppen), og alt er av metall! :thumbup:

Anbefales! Billig er det jo å i forhold til hva du vil max gi.

Lenke til kommentar

Stacker 832 i stede for p182 skulle ønske det var noen tester som viste kjørleegenskapene og kvaliteten.

Fant en test av Stacker 832 hvor de klager på dårlig kvalitet på hurtigfeste til dvd'ne noen som har opplevd problemer med disse?

Lenke til kommentar
Stacker 832 i stede for p182 skulle ønske det var noen tester som viste kjørleegenskapene og kvaliteten.

Fant en test av Stacker 832 hvor de klager på dårlig kvalitet på hurtigfeste til dvd'ne noen som har opplevd problemer med disse?

Eg har ikkje hatt noke problem med feste til DVD-en min, har veldig god kjøling på den har totalt 4 vifter og god plass til fleire og kjøpte inn noke ekstra kjøling den: Cooler Master Cross Flow og denne Zalman CNPS9700LED og det er meir ein nok kjøling.

Fann 2 tester på dette kabinette som du kan sjå over her er dei: Cooler Master Stacker 832 og Cooler Master 830 Custom and 832

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke hvordan det er å bytte ut vifter, men langt skjermkort er vel ikke noe problem. Skulle det bli det er det bare å gjøre noen justeringer som det blir nevnt over.

Vil igjen som det har blitt nevnt at det oser av kvalitet. Geniale løsninger som kabel ganger, HDD og strømforsyningsplass(er), lydisolert (sett bortifra åpningen på toppen), og alt er av metall! :thumbup:

Anbefales! Billig er det jo å i forhold til hva du vil max gi.

Bare for å være vrang, så er det vel aliminium? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...