ray001 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 skal lage meg navne lapper på klistermerke ark(fra Biltema) med 65x ruter(arkets størrelse er 38,10 x 21,08). Er det noen plass med et ferdig oppsett, der jeg kan bare skrive inn tekst og at det passer ut med arket & printer? Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Brukte selv en evighet i Excel på å få det fint til, så lagret jeg malen ( skrev ut på vanlig a4 og sammenlikna med klisterarket ) Har imidlertid slettet malen, dessverre Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor ikke bruke Word? Den inneholder støtte for de aller fleste typer etiketter og du kan også lage egendefinerte etikettstørrelser. Verktøy -> Brev- og masseutsendelser -> Konvolutter og etiketter... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor ikke bruke Word? Den inneholder støtte for de aller fleste typer etiketter og du kan også lage egendefinerte etikettstørrelser. Verktøy -> Brev- og masseutsendelser -> Konvolutter og etiketter... Har vært inne på word å sett, litt enklere, MEN det er ikke oppsett for mine ark, ser det ut til :-( Arkene mine er 38,10 x 21,08mm ruter(5x kolonner og 13x rader) på et standard A4 ark. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er utallige valgmuligheter når det gjelder etikettyper i Word. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noe for dine ark. Har du sjekket om det er angitt noen Avery-nummer eller liknende på arkene? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det er utallige valgmuligheter når det gjelder etikettyper i Word. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noe for dine ark. Har du sjekket om det er angitt noen Avery-nummer eller liknende på arkene? hehe, jeg så det etter at du var så bestemt på at dette skulle finnes :-))) Takker for det. Men det kommer ikke helt 100% rett på arket, men det er vel bare justerings saker :-) Nå skal jeg få merket film samlingen min :-))) Funker som bare det :-))) Endret 2. april 2008 av Ray001 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ulike skrivere behandler arkene litt ulikt så noen små justeringer må du ofte regne med. Sjekk om det er mulig å justere noe på arkenes plassering i skriveren. Flott du fikk løst det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå