levlex Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fordi nettstedet bruker samme skriftfarge. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Patent på en farge? Hva er det for noe tull? Snakker om barnslig oppførsel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er nok ikke snakk om patent eller å eie en farge, men om varemerke-beskyttelse. Uansett, så tror jeg Deutsche Telekom har en dårlig sak. Farger er noe så generelt at det ikke kan varemerkebeskyttes alene. Har de derimot samme skrifttype, samme skriftstørrelse og andre likheter som logo-utforming så tror jeg de kan ha en bra sak. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er nok ikke snakk om patent eller å eie en farge, men om varemerke-beskyttelse. Stemmer. Rettet. Takk for tilbakemelding. Marius. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hmm... Saken er postet 31. mars (på engadget). Måtte bare være sikker på at det ikke var en 1. aprilspøk. Synes det er latterlig at et selskap kan hevde å ha enerett på bruk av en farge (og liknende nøyanser av denne fargen) i logoen sin. Og jeg skjønner ikke hva DT mener de har å tjene på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg