Perazzi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Har problemer med å skrive ut dokumenter på blekkskrivere som er tilkoblet via USB kabel. Den sletter utskriftsjobben midt i jobben, den skriver ut blanke sider og 1/4 sider. Noen sider kommer flere ganger. Jeg har prøvd å av- og reinstallere flere ganger, det hjelper ikke. Det finnes ingen oppdateringer for driverne. Problemet ser ut til å oppstå når det er flere sider som skal skrives ut. Prøvde å skrive ut 2 sider i et dokument nå, den kuttet første side etter 3/4, sendte så ut en blank side, skrev ut side 2 og etter det så skrev den ut første side riktig. Så prøvde jeg å skrive ut en enkelt side i et dokument. Da kom en halv side, en blank side og en riktig side. Det går dog fint å skrive ut fra nettverksprintere...(!) Endret 2. april 2008 av iggipop Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 har du prøvd printeren på en annen PC? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 har du prøvd printeren på en annen PC? Ja, fungerer fint der. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er det likegyldig hvilket program som skriver ut? notepad vs word? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) har du prøvd alle usb kantaktene ? edit: den usb porten du eventuelt bruker til skriveren har du prøvd med annet utsty koblet til den ( hvis de er feil med den) ? du er sikker på at usb kabelen er i orden ( hvis du brukte den på en annen maskin) ? akkurat nå kan det se ut som en av de få mulightene du har for å forsøke å ordne problemt er å instalere operativsystemet på nytt. Endret 2. april 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Er det likegyldig hvilket program som skriver ut? notepad vs word? Det er likegyldig hvilket program jeg bruker. har du prøvd alle usb kantaktene ?edit: den usb porten du eventuelt bruker til skriveren har du prøvd med annet utsty koblet til den ( hvis de er feil med den) ? du er sikker på at usb kabelen er i orden ( hvis du brukte den på en annen maskin) ? akkurat nå kan det se ut som en av de få mulightene du har for å forsøke å ordne problemt er å instalere operativsystemet på nytt. Skal prøve en annen kabel når jeg kommer hjem i dag, skal også sjekke USB porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå