Gå til innhold

Problemer med utskrift.

Anbefalte innlegg

Har problemer med å skrive ut dokumenter på blekkskrivere som er tilkoblet via USB kabel.

Den sletter utskriftsjobben midt i jobben, den skriver ut blanke sider og 1/4 sider. Noen sider kommer flere ganger. Jeg har prøvd å av- og reinstallere flere ganger, det hjelper ikke. Det finnes ingen oppdateringer for driverne.

Problemet ser ut til å oppstå når det er flere sider som skal skrives ut.

Prøvde å skrive ut 2 sider i et dokument nå, den kuttet første side etter 3/4, sendte så ut en blank side, skrev ut side 2 og etter det så skrev den ut første side riktig. Så prøvde jeg å skrive ut en enkelt side i et dokument. Da kom en halv side, en blank side og en riktig side.

Det går dog fint å skrive ut fra nettverksprintere...(!)

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd alle usb kantaktene ?

edit: den usb porten du eventuelt bruker til skriveren har du prøvd med annet utsty koblet til den ( hvis de er feil med den) ?

du er sikker på at usb kabelen er i orden ( hvis du brukte den på en annen maskin) ?

akkurat nå kan det se ut som en av de få mulightene du har for å forsøke å ordne problemt er å instalere operativsystemet på nytt.

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Er det likegyldig hvilket program som skriver ut?

notepad vs word?

Det er likegyldig hvilket program jeg bruker.

har du prøvd alle usb kantaktene ?

edit: den usb porten du eventuelt bruker til skriveren har du prøvd med annet utsty koblet til den ( hvis de er feil med den) ?

du er sikker på at usb kabelen er i orden ( hvis du brukte den på en annen maskin) ?

akkurat nå kan det se ut som en av de få mulightene du har for å forsøke å ordne problemt er å instalere operativsystemet på nytt.

Skal prøve en annen kabel når jeg kommer hjem i dag, skal også sjekke USB porten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...