Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp: Velge prog for og åpne Harddisker?

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver og gå inn på en harddisk så må jeg velge programmet jeg skal åpne den med?

Altså når jeg går på Min Datamaskin og dobbeltklikker på C:, D:, E:, F: eller G: som alle er harddisker kommer dette opp:

Velg programmet som skal brukes til å åpne denne filen.

Har prøvd og slettet corrupted files i: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Win dows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints 2 Men de kommer bare opp på nytt etter en liten stund.

Har også lagt til "Shell" under alle harddiskene i MountPoints.

Bilde her: http://bildr.no/view/161678

Noen som aner hva jeg kan gjøre?

Endret av henniing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rOwOH6vg
Noen som aner hva jeg kan gjøre?

Du kan prøve å søke gjennom registerfilene ved hjelp av programmer slik som Registry Mechanic eller lignende som automatisk finner feil og reparerer sidde i registerfilene.

Dette er et av de merkeligste problemene jeg har hørt om når det kommer til harddisk problemer. Du kan også prøve å reinstallere eventuelle enhetsdrivere på diskene.

Litt vanskelig å løse denne, men prøv først og fremst en reperasjon av registerfilene.

Lenke til kommentar

Haha en skikkelig god nøtt her altså :)

Får håpe noen har svaret, har prøvd og søke i forumet men det var heller ikke lett.

Registry Mechanic Skal testes når jeg kommer hjem, er på jobb nå!

Takker for alle som hjelper :)

Lenke til kommentar

Kan jo gidde å begynne å forklare hvilke registernøkler du skal ordne opp i, men det er mye kjappere å bare si at du skal laste ned tune up utilities. Mener det er en sak der som gjør at du kan resette visse windows innstillinger. Ellers så er det også en webside som jeg husker ikke navnet på men skal finne den om du ikke får det til med tuu. Rimelig lett å ordne men om du har fått spyware ell no sånt som gjør dette, er det jo mulig du må gå hardere til verks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...