GLN Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har et problem med at alle filmene jeg ser på interett, uansett side så fryser bildet etter 2 sekunder, så kan jeg dra "knappen" lengre bortover tidslinjen, og da spiller den av 2 nye sekunder før den fryser. Tror det er noe med flashplayeren, men er det bare å laste ned update til flash, eller er dette et problem generelt i firefox? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 skjer med meg avogtil i opera, der jeg har mange vinduer åpen. da drar jeg opp firefox, og der virker det fint. så det virker som det har noe med en annen flash instans i programmet å gjøre. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har slitt med dette selv, og problemet ligger i flash. Løsninga er forferdelig enkel: Kopier følgende fil inn i Mozilla Firefox\Plugins mappa i programfiler. C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll Så funker det igjen. Har testa med stor suksess på et par maskiner nå (alle hadde samme problem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå