Ethernet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 God morgen Norge Det har seg slikt at lillebroren til dama mi blir 4 år på lørdag. Og dit har jeg blitt bedt. Hva kjøper jeg til knøtten? Jeg har pleid å bygge litt lego med han når jeg har vært sammen med han, så tenkte noe i den duren. Men har dere noe andre forslag, så tas det i mot med takk Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kjøp noe technics eller hva det het. Avansert lego. Han er nok litt liten, men da har han noe og sette tenna i en stund framover.. Kanskje en sånn elektrisk bilbane eller togbane.. De får man ganske billig hvis du kjøper noe drit. Ikke legg mye penger i det for du kan banne på at han kommer til og herpe det etterhvert.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg husker fortsatt hva jeg ønsket meg på 4. årsdagen min. 1. Kaptein Sabeltann film 2. Gravemaskin (leke altså ) 3. Lego 4. Skateboard Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Knallpistol? Husker det var kjekt å sjå på storebroren min som hadde det då eg var liten :] Lenke til kommentar
Putas Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sånn radiostyr heisekran. (Regner med at de blir solgt enda). Husker jeg fikk sånn når jeg ble 4år selv om det er 20år siden. Var den leken som ble mest brukt. Det var faktisk ngåy å rydde opp lego og drit på rommet, selv om det tok litt tid. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ja. De er morsomme Men han har allerede en sånn en Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 radiostyrt bil? elsket det når jeg var liten Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg jobber selv i lekebutikk, så ville anbefalt Neo Shifters, Gormiti, Bionicle eller Phlat ball. Alt dette har gått på tv, så han vet helt sikkert hva det er. Fåes hos BR leker! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Ingenting av det der sa meg en dritt, men skal se på det Skal høre med fruen i dag om hva han ønsker seg og. Takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå