Gå til innhold

Hvor ligger FF sine filer?[gitt opp]

Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tok backup av "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox" så har du alt du trenger. Du må bare kopiere innholdet fra mappa som ligger i ...\Firefox\Profiles\*etellerannetrartnavn*\ og legge det inn i nye "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*etellerannetrartnavn*\" Da skal det funke. :)

Lenke til kommentar

Klikk på startmenyen - kjør - skriv firefox -profilemanager og opprett en ny brukerprofil. Velg folderen du har tatt backup av. Slik skal du kunne få alt tilbake. Dette forutsetter at du faktisk enda har backupen.

Bokmerkene dine heter bookmarks.html

atlef.

Endret av atlef
Lenke til kommentar

Men javel får prøve på nytt, jeg kopierte "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox" og la den mappen jeg kopierte på samme sted etter formateringen, hvor ellers skal jeg legge den?

Lenke til kommentar

Firefox tar automatisk backup av bokmerkene dine. Se om du finner en fil i katalogen du tok backup av som heter bookmarks.html, åpne den og se om det er bokmerkene du leter etter. Gå så i Firefox og Bookmarks -> Organize/Manage bookmarks -> File -> Import -> From File og velg bookmarks.html.

Om bokmerkene er verd noe så er det verd et forsøk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...