Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Er ikke dum heller da, jeg la det på min eksterne og flyttet deretter de tilbake men det funket ikke. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du må flytte innholdet i profilmappa (et kryptisk navn type i.7sk2uf0sj eller noe) ikke selve mappa. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Som sagt, for seint nå det funka ikke......... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Som sagt, for seint nå det funka ikke......... Firefox har forskjellige profiler, så det er mye mulig at det fungerer. Du har vel ikke slettet det du tok backup av? Gjorde du som hernil sa? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg formaterte for MANGE timer siden så det jeg har mistet er mistet.......... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Står tidligere i tråden for de som kan lese. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du tok backup av "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox" så har du alt du trenger. Du må bare kopiere innholdet fra mappa som ligger i ...\Firefox\Profiles\*etellerannetrartnavn*\ og legge det inn i nye "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*etellerannetrartnavn*\" Da skal det funke. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Klikk på startmenyen - kjør - skriv firefox -profilemanager og opprett en ny brukerprofil. Velg folderen du har tatt backup av. Slik skal du kunne få alt tilbake. Dette forutsetter at du faktisk enda har backupen. Bokmerkene dine heter bookmarks.html atlef. Endret 2. april 2008 av atlef Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har gjort alt det dere sa nå, jeg kopierte det jeg sa men funker ikke i FF. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Men javel får prøve på nytt, jeg kopierte "C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox" og la den mappen jeg kopierte på samme sted etter formateringen, hvor ellers skal jeg legge den? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ikke mappa, men inneholdet i den mappa med kryptisk navn skal legges (og overskrive filer) i den nye mappa med kryptisk navn. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 DVS. "ot8p44bt.default" eller noe sånt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, mappene har forresten forskjellig navn. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 De hadde ikke det her men saken er gitt opp nå, jeg glemmer saken nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du sa det for seint, nA har jeg mista alt... Jj.... Du kødder nå? oO Følgende linker sier det samme som jeg sa http://www.nirmaltv.com/2007/07/25/how-to-...rks-in-firefox/ http://www.itbuzzer.net/corner/2004/07/how...kup-firefox.asp Hvis jeg virkelig har fucka det til, så sorry Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg la det på samme sted og endret ikke noe. Men jeje tapt er tapt, pc-en liker meg nok ikke fra før heller. Bare opplevd problemer med den etter formatering. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet det er for sent nå, men til neste gang: I firefox -> bookmarks -> organize bookmarks -> (da popper bookmarks manager opp) -> File -> Export Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Firefox tar automatisk backup av bokmerkene dine. Se om du finner en fil i katalogen du tok backup av som heter bookmarks.html, åpne den og se om det er bokmerkene du leter etter. Gå så i Firefox og Bookmarks -> Organize/Manage bookmarks -> File -> Import -> From File og velg bookmarks.html. Om bokmerkene er verd noe så er det verd et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå