Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hvor ligger FF sine filer? Mener da slike filer som viser til sidene jeg har bookmarka på bookmark toolbar folder i FF. Da er denne saken gitt opp, gått surr i hvor filene ligger nå så jeg glemmer saken. Endret 2. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg sitter nå på XP professional. Endret 2. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 sjekk disse C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\mozilla C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\mozilla Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Når jeg går C:\Documents and Settings\Christian kommer det bare opp: Contacts, Cookies, Desktop, Favorites, Incomplete, My documents, Startmenu og WINDOWS. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har en C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox er det her infoen ligger? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg antar det. Ihvertfall der din brukers innstillinger ligger Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg må nesten vite garantert at det er de filene, skal formatere snart og har en del linker som jeg ikke orker å skrive ned som jeg trenger og vil ha videre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Søk i den mappa etter .url-filer da Btw hva med: Manage Bookmarks - Files - Export Endret 2. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan søker jeg etter bare etter url filer? Jeg bruker FF og under bookmarks står det ikke noe om manage bookmarks. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan søker jeg etter bare etter url filer? ctrl+e - alle filer og mapper - flere avanserte alternativer - filtype - internett-snarevei Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Da står det bare ifra IE og ingen av de vil jeg ta vare på. Dette var når jeg søkte etter internett snarveier. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ahh, ligger visst ikke som snarveier i ff. Se her, er en .slt-fil som trengs http://www.mozilla.org/start/1.5/faq/profile.html#location (hmm, ja mozilla browser 1.5 ja *lete videre* ) Endret 2. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Så da vis jeg kopierer mappen C:\Documents and Settings\Christian\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox så får jeg med alt jeg trenger? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Da holder jeg deg på ditt ord og du hører vis det ikke funker Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her står alt du trenger å vite om profilen din. Hvis du tar backup av den så kan du gjenopprette alle instillinger, bokmerker, passord osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Du sa det for seint, nA har jeg mista alt... Jj.... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du lagra på en annen disk sant? Ikke på samme harddisk som du skulle formatere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå