mcgroven Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ethan Thomas er tilbake. Småfeit, dritings og en del av en svært skremmende verden. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bra om tale, men hadde ventet en sekser når jeg kom til konklusjonen. Det virker som om at det er mange småting som drar ned, men at helheten, lyden og spesielt stemningen gjør at spillet får syv og unngår "Nokså Godt". Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fikk spillet i går. Har ikke fått satt det inn i 360 enda. Men har gledet meg til dette siden 1'ern. Ble og litt overasket over en 7'er etter den omtalen. Samtidig som jeg vil si det var en god omtale da dette er et spill for de litt spesielt innteriserte. Jeg så lenge for meg at oppfølgeren kom til å bli en 5'er. Så nå skal jeg kaste meg over det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gleder meg til det kommer i posten her, sansynligvis i morgen trodde og det skulle bli mindre en 7 etter eg leset den, men men, viser bare at dere ikkje syns et r så dårlig totalt sett. skal bli gøy og se hva eg syns. Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg likte eneren veldig godt. Skummelt og spennende som fy! Synd jeg verken har Xbox eller playstation Noen som vet om det kommer på pc? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Koser meg med Condemned 2 så langt. Stemningen minner meg om da jeg spilte Resident Evil på PSX som 11åring Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bloodshot har blitt litt for forutsigbart etter å ha spilt gjennom orginalen noen ganger. Har vel spilt 2 timer eller så på Bloodshot, og enda har jeg ikke blitt skikkelig skremt. "Oida..." har jeg tenkt ett par ganger, men ingen "ÅHFYTTIHELVETE!" så langt. Kanskje det bare er litt tidlig i spillet enda? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva mener dere om dette spillet nå? Er ute etter et spill til ps3'en min og dette høres ute til å være mitt i blinken. Kan gameplayet\miljøet sammenlignes med max payne på noen måte. Får inntrykk av at verdenen i dette spillet har litt preg av max payne. Er jeg inne på noe eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skuffende, spør du meg. Kjedelig historie, og ikke i nærheten av skummelt nok. Forøvrig klarer jeg overhodet ikke å se noen likhetstrekk mellom dette og Max Payne. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Condemned 2 er bedre enn Condemned 1. Synes jeg i alle fall. Føler meg mye mer fornøyd med dette spillet. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøvde demoen, og det virker som spillet ikke er skikkelig kodet, lyden hakket osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg