Gå til innhold

Lat?..eller bare Livsnyter?

Anbefalte innlegg

Hey

Jeg er 19 år, og jeg ser på livet som noe man skal nyte, jeg er religøs men har ikke en bestemt gud, jeg tror at det er noe mer til livet, uten spesifikasjoner. Personlig så nyter jeg tiden i livet mitt uansett hvor jeg er, det er alltid noe fint med alle situasjoner, uansett hvor man er, med hvem man er der med osv. Jeg mener at for ett enkelt menneske står tiden nesten stille, man kan se forskjeller mellom hva som har skjedd iløpet av ett helt lev, det jeg tror jeg mener med det er at vi som mennesket ser alltid fremover, såklart vi fester og har det gøy på mange måter, men vi ser alltid framover, jobb,skole,familie og økonomi er noe de fleste tenker på hver dag, de fleste mener nok at disse 4 temaene er noe som alle må tenkte over og fullføre på best måte.

Hvor mange er det som hver dag ser ut på verden som er rundt dem og bare smiler for at uansett hva man gjør i hverdagen så stopper aldri verden å eksistere. Mennesker tenker for mye...se...nyt...slapp av...

Light Up The Darkness... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lev i nuet. prøver å ha en så avslappet holdning jeg også, men man kan liksom ikke unngå å tenke på hva framtida kan bringe. hvis man tenker for mye på framtida og jobber seg ihjæl på autopilot tror jeg man går glipp av mye.

nyt hver dag som om det ble din siste (til en viss grad, selvfølgelig)

man må lære seg å glede seg over de små tingene i livet :)

Lenke til kommentar

Det er helt sant. Gresset er grønnere på den andre siden tror vi, men selv om vi får alt vi prøver å oppnå i livet tror jeg ikke vi blir helt fornøyd og det vil alltid være noe mer vi vil ha, så det beste er kanskje å slå seg til ro med det vi allerede har istedenfor å stadig skulle jakte etter noe nytt og bedre.

Lenke til kommentar

Det var det med balansegang her også da. :) Man må tenke litt på hvorvidt man ønsker å leve kun for seg selv, eller kanskje bidra litt til fellesskapet også. Det er jo opp til alle og enhver, men at folk har bidratt til fellesskapet i fortiden, enkelte ganger med sitt liv som innsats, er jo grunnen til at vi kan tillate oss et slikt valg i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...