Dvil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Trodde jeg hadde alle achievementa til Bioshock,men leste at man kunne oppnå et til(hemmelig)hvis man spilte på Hard difficulty uten bruk av v-chamber.Jeg satte igang å spille og er nettopp ferdig med Fort Frolic banen.De gangene jeg ble drept loadet jeg siste savefil istedet for å våkne opp i/fortsette fra v-kammeret.Til min "store for...."fikk jeg igår greie på at for få achievementen måtte man innpå options og disable v-chamber ,for selv om man loadet fila før man ble drept ble det alikevel registrert at man hadde benyttet et v-c(lest på xbox360Achievements.org).Finner ingen slike muligheter på options og lurte på om det er noen som vet noe mer??som har fått achievementen og hvordan.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du må ha tilgang til internett for å laste ned en oppdatering først. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Du må ha tilgang til internett for å laste ned en oppdatering først. Prøvde det tidligere og fikk oppdatering,men fikk ikke noe nytt på options for det.Kan prøve engang til da ikveld,kanskje man må være tilkoplet nettet/xbox live mens man spiller for at det skal funke.Måtte ihvertfall det når jeg skulle spille Oblivion,hvis ikke "forsvant" bl.a Shiv.Island + div......MØKK Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er ikke noen oppdatering, du må finne bioshock på "games" å laste ned det download content greia der den dere achievementen følger med, og 2 plasmids Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå