Kjetil-H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Vet jeg har meldt meg på med andre vilkår, men går for en full 180graders snuoperasjon i siste liten. Har vært ute og tørrtrent i helga med 7D og 50/1.7, og selv om det er gøy, er det ikke en utfordring verdig en månedlang Aprilutfest. Isteden graver jeg frem 6x6-TLR-en og hiver meg på mellomformathypen. Skannermuligheter er det fortsatt sørgelig med, så jeg satser heller på en film fremkalt hver mandag (onsdag siste uka) så får vi ser hvor det bærer Diachorden ser omtrent sånn ut (min har ikke lysmåler, men det er like greit): http://www.angelfire.com/ca/erker/diacordl.html Gleder meg til å se om Aprilfestens rammer er fokuserte nok og hvordan resultatet blir denne gangen Endret 2. april 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 wow, kult kamera, skal bli interessant å se hvordan du kommer til å utnytte det. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, jeg er spent selv (eller var det skremt?) :-) Har fortsatt slowly-tilting-upper-body-syndrome av den speilvendte søkeren.. Gårsdagens bilde ble ganske uutfordrende greier, skal ut igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå