Gå til innhold

Aprilfest 2008 - haakonts - Et bilde hver dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kult bilde av operaen - hver gang jeg er der nede er det flust av andre fotografer, tipper det raskt blir den mest fotograferte bygningen i Oslo... Kanskje hadde det vært interessant hvis du hadde fått mer detaljer ut av himmelen - den ble litt utvasket? Du kunne kanskje også cropet / clonet bort ledningen til teltet?

Lenke til kommentar
kult bilde av operaen - hver gang jeg er der nede er det flust av andre fotografer, tipper det raskt blir den mest fotograferte bygningen i Oslo... Kanskje hadde det vært interessant hvis du hadde fått mer detaljer ut av himmelen - den ble litt utvasket? Du kunne kanskje også cropet / clonet bort ledningen til teltet?

Den ser ikke utbrent ut, det ser mer ut som om det er overskyet.

Lenke til kommentar

Regnet med at vi kom til å få et kjempebilde fra operaåpningen fra deg, og sannelig fikk jeg rett! :thumbup: Jeg sto oppe i lia sammen med IceFox og spjuk, men det ble bare trær, og jeg ble tatt på senga over dimmensjonene på opplegget. Sto klar med 105mm'en, og det var jo bare å glemme, så jeg måtte raskt finne frem en vidvinkel, og glemte å stille skarpt... :wallbash:

 

Edit: Jevnt over topp kvalitet på bildene her. Din tråd er alltid blant de første jeg sjekker.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...