Autoxave Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Bildet som du postet 9.april er meget bra. Ditt klart beste i denne tråden og et av de beste og mest kreative i aprilfesten så langt etter min mening. Super kombinasjon av matematiske formler og mytisk belysning. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Bildet som du postet 9.april er meget bra. Ditt klart beste i denne tråden og et av de beste og mest kreative i aprilfesten så langt etter min mening. Super kombinasjon av matematiske formler og mytisk belysning. Helt enig. Det bildet stiller i egen klasse. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Det ble noen dager uten april-fest-bilder, men nå satser jeg på å fullføre resten av måneden. 21. april: Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skikkelig lekkert med det sitronskallet! Skulle gjerne sett hele glasset også, tror det hadde blitt knalltøft. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Kunst! Kan henge på veggen... Endret 22. april 2008 av Petteram Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 kjekt tips. bra jeg lot oppsettet stå : http://flickr.com/photos/placbo/2435132944/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fint bilde for tørste folk - men jeg venter fortsatt på et skikkelig tøft ølbilde - det er jo morsomme reflekser i ølbokser Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kjekt tips. bra jeg lot oppsettet stå : http://flickr.com/photos/placbo/2435132944/ Synes "helfotoet" var best jeg :!: RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Likte også "helfotoet" best. Veldig bra nivå på aprilfesten din! Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 ble en kjapp en i dag - fikk ikke tid til mer. 23. april : fikk lekt litt med lys og former Lenke til kommentar
eitp Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den siste der likte jeg godt. Det er plakatmateriale. Nå er det bare ei uke igjen, og hvis du har det som meg, begynner det å røyne på... Stock-bilder er en utfordring å ta, og så skal de være litt som heismusikk - de skal likes av alle og være nokså upersonlige. Dessuten er det vanskelig å være original Jeg synes du har klart den bort i mot umulige balansen mellom interessante motiver, personlig vri og den allikevel nødvendige musakk-aktige stock-foto-opplevelsen utrolig godt. Stå på! Under ei uke igjen! eitp Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Flott kunst det der. Kan henges på veggen ja. Ble veldig nysjerrig på hva det er? Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 eitp: helt enig i hva du sier. Det begynner å røyne på ja - men det går mest på tid - ideer har jeg fremdeles nok av. Problemet er vel heller at de bildene jeg helst vil ta, tar lang tid å sette opp. Gårsdagens bilde var vel strengt tatt ikke "stock"-type heller, men mer wallpaper kanskje ? petteram: Gårsdagens var et veldig enkelt "glass med lys undenifra"-bilde. Kan legge ut et oppsettbilde senere. Får vel også prøve å fjerne lilla-skjæret i fargene etterhvert. Ellers tusen takk for alt skrytet :-D Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 25 april: ble et "krisebilde" i dag. Fikk ikke til det jeg startet med, så jeg gikk for en forholdsvis enkel sak. Endte opp her med å velge en versjon helt uten bruk av blitz. Synes kula fikk flott dybde av å speile rommet :-) Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) 26 april: Endelig et ølbilde jeg ble fornøyd med. Vanskeligere enn å ta bilder av barn jo. Har bare sekunder på seg for å ta bildet på rette tidspunkt. Ble en del forarbeid for å få til dette. Oppsettbilde ble det ikke fordi jeg kom til å søle endel og måtte hastig demontere for å unngå at alt ble vått. Edit: Fargene er ikke så blasse på orginalbildet, har bare ennå ikke fått orden i eksporten fra lightroom. :-( Endret 26. april 2008 av PlaCBo Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hmm, må nesten ta meg en øl til når jeg ser dette. Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ja, her fikk man virkelig frem lysten på en kald øl - mens man går gjennom bildene dine en gang til fra aprilfesten. Utrolig mange flotte bilder her, som det ligger ettertanke bak. Synes du har lykkes meget bra med dine stockfoto. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm, må nesten ta meg en øl til når jeg ser dette. Har ikke gjort mye annet de siste 10 timene .... Dette ble et tøft bilde, selv om skummet egentlig ikke skal renne over kanten. Men jeg kan leve med det Tom Lenke til kommentar
eitp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Flott ølbilde! Kan forstå at det ble en del forarbeid. Etterarbeid også, tenker jeg. Og nå ble jeg fryktelig tørst. eitp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå